מנהל הספורט במשרד התרבות והספורט
מכון וינגייט +Google
החוויה האולימפית
הוועד האולימפי
איגוד השחייה
איגוד המשקולות
התאחדות הרכיבה
התאחדות הצלילה
ספיישל אולימפיקס
הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט

  לימודים לתואר   רפואה משלימה   בעלי חיים
  קורסי ניהול   מאמנים   מדריכים
  השתלמויות    מפעלי קיץ 2016   קורס ע"ר



5,000 משתתפים מ-109 רשויות באולימפיאדת הילדים בווינגייט
במעמד שרת התרבות וספורט, הגב' מירי רגב, סגן ראש עיריית נתניה, מר אלי דלל, מנכ"ל מכון וינגייט, מר אמוץ בכר ומכובדים נוספים, התקיימה במכון וינגייט אולימפיאדת הילדים התשיעית ב-24 ענפי ספורט תחת הסיסמה: "לא הניצחון חשוב אלא ההשתתפות" 26/05/16

 

תנו לשריר לגדול בשקט
חשבתם שקיצור זמן המנוחה באימוני כוח תורם לפיתוח השריר? מסתבר שמנוחה ארוכה בין הסטים, 3-2 דקות לפחות, מעודדת התפתחות טובה יותר של השריר, כך עולה ממחקר שפורסם לאחרונה – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי בקורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט 18/05/16
 

סיכום אליפות אירופה לשחייה – לונדון 2016 עם הפנים לריו
הגמרים, המדליות, השיאים, התקוות וההפתעות של בוגרי אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט ושחייני מרכז האימונים במכון וינגייט באליפות אירופה בשחייה, שהתקיימה לאחרונה בלונדון – מאת חנן גלעד, מאמן שחייה באקדמיית וינגייט למצוינות בספורט ובמרכז הבוגרים 26/05/16
 

סגנון ריצה ופציעות
האם רצים נוטים להיפצע פחות כאשר הם מחליפים את נעלי הריצה היקרות שלהם בריצה יחפה או בריצה עם נעליים מינימליסטיות? על דפוסי ריצה ותרומתם לפציעות והצעה לרצים לחזור למושגי היסוד באימון לפני שמנסים לשפר תוצאות – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי בקורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט 10/05/16
 

אינדקס גליקמי בהתאמה אישית
מדוע חלקנו נאבקים להפחית משקל בעוד אחרים שאוכלים את אותו מזון, נותרים רזים? מחקר חדש שמצא שוני משמעותי ברמות הסוכר בדם בין אנשים שונים שאכלו מזון זהה, מאשש את התפיסה הנטורופתית שלא על האינדקס הגליקמי לבדו ייבנה תפריט – מאת מירה כהן שטרקמן, ראש תחום לימודי נטורופתיה במכון וינגייט 09/05/16
 

פעילות גופנית במהלך ההיריון מיטיבה עם הצאצאים
מחקר חדש מצביע על כך שהזיקה לפעילות גופנית נקבעת כבר בזמן שהותנו כעוברים ברחם. עכברות הרות שהתאמנו במהלך כל תקופת ההיריון הולידו צאצאים פעילים יותר – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי בקורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט 02/05/16
 

שחייה: אביב של קריטריונים באקדמיית וינגייט למצוינות
חנן גלעד, מאמן שחייה באקדמיית וינגייט למצוינות בספורט ובמרכז הבוגרים, מסכם את קציר הקריטריונים של שחייני האקדמיה לתחרויות הבינלאומיות הקרובות. 27 שחיינים קבעו קריטריון לאליפות אירופה בוגרים, מספר שיא בכל הזמנים, 14 מתוכם בוגרי אקדמיה ועוד 4 המתאמנים בווינגייט 19/04/16
 

ההשלכות הבריאותיות בנטילת חומרים משפרי ביצוע
בצד השחיתויות, הרמאויות וחוסר האמון בספורט שכחנו שבקצה השרשרת נמצא הספורטאי שמלעיט את גופו בהררי פרמקולוגיה. מהן ההשלכות הבריאותיות עמן עלול הספורטאי להתמודד בשימוש בחומרים משפרי ביצוע – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי של קורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט 18/04/16
 

8,000 משתתפים באירוע פרחי ספורט במכון וינגייט
ילדים בגילאי 12-8 מ-165 מועצות מכל רחבי הארץ נהנו מהפנינג ספורט ענק במכון וינגייט בהשתתפות ספורטאי נבחרות ישראל ובכירים בספורט
14/04/16
 

מוטיבציה פנימית: המנוע בהכשרת מאמנים
אחד התפקידים המרכזיים של מערכת ההכשרה המודרנית באימון ספורט היא לטפח מדריך/מאמן שיהיה בתהליך מתמיד של הכשרה והשתלמויות. בשטח המצב עגום, התלמידים באים לקבל תעודה והמאמנים לא מוכנים להשקיע. על טיפוח מוטיבציה פנימית בהכשרת המאמן 05/04/16
 

מרגישים וייב באוויר!
בשבוע שעבר ביקרה במכון וינגייט משלחת בלוגרים שהגיעו לישראל במטרה לייצר שיח על חדשנות ויצירתיות ישראלית. האורחים קיבלו הדגמות של פיתוחים ישראליים בתחום הספורט והשתתפו באימון שהועבר ע"י אריק זאבי, מדליסט הארד האולימפי מאתונה 2004 – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי בקורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט 28/03/16
 

מריה הקדושה
דומעת ומיוסרת, התייצבה הטניסאית, מריה שראפובה, למסיבת העיתונאים והודיעה קבל עם ועדה: "כשלתי במבדק סימום". העובדות, האחראים והפעולות למיגור הכתמים בספורט הלבן – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי של קורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט 13/03/16
 

תרגיל ה-Boomerang: פירוק לאלמנטים פשוטים
דנה רחלין, מצוות הקורס להכשרת מדריכי פילאטיס של מכון וינגייט, מדגימה בקצרה כיצד ניתן לנתח ולפרק תרגיל מורכב ומאתגר, כמו תרגיל ה-Boomerang, אשר לביצועו נדרשים כוח, גמישות, קואורדינציה, ותזמון תנועתי, לאלמנטים מתרגילים, פשוטים יותר ברפרטואר - צפו בסרטון 15/03/16
 

"בוטוקס" לטיפול בכאבי פיקה-ירך
כאבי ברכיים בחלק הקדמי ובחלק הצדי של הברך, הנפוצים בקרב העוסקים בפעילות גופנית, בעיקר ברצים וברוכבי אופניים, טופלו באופן יעיל בניסוי שכלל הזרקת הרעלן בוטולינום וטיפולי פיזיותרפיה תומכים – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי של קורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט 01/03/16
 

העמסת פחמימות למרתון – שתי גישות
המלצות תזונה למשתתפי המרתון צעד אחר צעד: גישות העמסה, יתרונות וחסרונות, כמה לשתות, מה לאכול שבוע לפני, יום לפני, בבוקר המרתון, במהלך הריצה ולאחר מכן להתאוששות – מאת עינב גרוסמן, דיאטנית קלינית וספורט, ראש תחום תזונה בביה"ס למאמנים ולמדריכים, מכון וינגייט 25/02/16
 

בהלת האורז המלא
ארסן, עובש, חומרי הדברה כל אלה מוגשים לנו בצלחת, והכותרות זועקות "מרעילים אותנו"! מירה כהן שטרקמן, ראש תחום לימודי נטורופתיה במכון וינגייט, מציעה גישה של אחריות אישית של האדם על בריאותו, שכן הגוף מסוגל, בתחזוקה נאותה, להתמודד עם כמות לא מבוטלת של חומרים מסוכנים 03/03/16
 

למחקר במכון וינגייט דרושים מתנדבים העוסקים בספורט
בימים אלה מתקיים במכון וינגייט מחקר הבודק את הקשר בין כוח שרירי הירך וביצוע מבדק כפיפת ברך, squat עם וללא תמיכה. המשתתפים במחקר יקבלו דו"ח על מצבם ביחס לנורמה והמלצות מתאימות לתרגול – מידע רב ערך, שיסייע להפחתת סיכונים לפציעות 02/03/16
 

קצב התאוששות מאולטרה-מרתון
כאבי שרירים, עייפות ושינויים ביכולת בזמני הריצה – מה פרק הזמן שהם חולפים לאחר מרוץ אולטרה? עדות מחקרית וטיפים להפחתת הנזק ולסיוע בתהליכי השיקום של המערכות הפיזיולוגיות – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי של קורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט 24/02/16
 

חיישן זיעה לביש – חלופה למדדי דם
אב-טיפוס המורכב מלוח מעגלי גמיש שמכיל 10 שבבים שמחוברים ל-5 חיישנים יוכל לאסוף מהזיעה מדדי גלוקוז, לקטאט, נתרן, אשלגן וטמפרטורת גוף, אשר כל אחד מהם עשוי להציע תובנות על בריאותו של המשתמש ורמת כושרו הגופני – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי של קורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט 14/02/16
 

התכנון המודרני במשחקי הכדור לאן?
קבוצת עבודה במדעי האימון מחפשת דרכים חדשות להפוך את עולם תכנון האימון מעולם של מודלים, הגדרות ותכנון שלבי אימון (גיל תכנון רב-שנתי, שנתי/תקופתי) למערכת של תכנון ממוחשב, המאפשרת לעבור מבניית תכנון מודולרי לתכנון פרטני בעזרת ממצאים שבועיים ולעתים יומיים – מאת: ד"ר מרק ורטהיים חבר מערכת הספורט ההישגי הגרמני, יועץ מדעי ומאמן באקדמיית וינגייט למצוינות בספורט 16/02/16
 

קנדידה – שלום ולא להתראות
המלחמה בקנדידה תוכרע באבחון מדויק, בהשבת השליטה למערכת החיסונית, בצמחי מרפא ובתזונה ממוקדת. קבלו את הגישה הנטורופתית לטיפול בקנדידה וכמה מתכונים פרוביוטיים וטבעוניים שיורדו לה את החשק להישאר – מאת מירה כהן שטרקמן, ראש תחום לימודי נטורופתיה, מכון וינגייט 11/02/16
 

למקומות, אחורה, רוץ!
תומס דולד, האתלט הגרמני שמחזיק בלא פחות מ-8 שיאי עולם בריצה לאחור! ינסה לשבור ביולי הקרוב גם את השיא היחיד שאיננו מחזיק בו, ל-5,000 מ'. טיפים לאימון, שיאים, מניעת פציעות והמלצות למי שרץ עם הפנים קדימה – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי של קורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט 25/01/16
 

קפה או כדורי קפאין?
מחקרים שבחנו את השפעת הקפאין על ביצועים גופניים כאשר הוא נצרך באמצעות שתיית קפה, הראו שצריכה של 5-2 כוסות קפה כשעה לפני תחילת הפעילות הגופנית, שיפרה את היכולת הגופנית במבדקי מעבדה מבוקרים – מאת מולי אפשטיין, פיזיולוג מאמץ, מנהל מקצועי של קורסים להכשרת מאמנים, מכון וינגייט 19/01/16
 
משתלם להשתלם

17.06.16 יום פתוח לכל מסלולי הלימוד במכון וינגייט ובשלוחות בית הספר
קורסי מדריכים, מאמנים, רפואה משלימה, מסלולים מתקדמים לתואר, טיפול באמצעות בע"ח


מבדק הזהב
הדרך לבריאות טובה הנשמרת לאורך זמן