חפש רק בנושא זה





מנהל הספורט במשרד התרבות והספורט
הוועד האולימפי
החוויה האולימפית
איגוד השחייה
איגוד המשקולות
התאחדות הרכיבה
התאחדות הצלילה
ספיישל אולימפיקס
הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט

אישה, קפה וקמטים
08/03/10
אפשר בלי קפה? "כשאנחנו אוכלות נכון, מבינות מה אוכל אותנו, מקשיבות למדריך הפנימי ומנהלות אורח חיים בריא, אנחנו מאפשרות לקוסמטיקאית הפנימית לעבוד" – מאת מירה כהן שטרקמן, ראש תחום לימודי נטורופתיה בבית-הספר ע"ש נט הולמן במכון וינגייט

שמן זית
11/01/09
מהן הסגולות הרפואיות של שמן הזית, מהו שמן זית מכבישה קרה, מה ההבדל בין שמן כתית ובין שמן כתית מעולה, מדוע חשוב אחוז החמיצות וכיצד לבחור שמן זית איכותי – עם התשובות איילת וינשטיין, ראש מדור תזונה במכון וינגייט, וד"ר יצחק וינשטיין

העמסת פחמימות – לשיפור ביצועים בספורטאי סבולת
09/01/09
דיווחים מצטברים על הצלחת פרוטוקולים קצרים של העמסת פחמימות, אפילו של יום אחד, לצד עדויות על כך שמילוי מאגרי הגליקוגן נשמר למספר ימים, מעלים בפני הספורטאים מגוון אפשרויות להעמסה שאינה פוגעת בתכנית האימונים


שאלה של עיתוי: המלצות עדכניות בתזונת ספורט
08/11/08
שילוב 35 ג' פחמימות זמינות (גלוקוז/סוכרוז) עם החלבון או עם החומצות האמיניות לפני אימון כוח הביא להעצמת האפקט האנאבולי (בונה השריר) בשל הגברת שחרור האינסולין, המסייע גם לקליטת החלבונים. שון פורטל – פיסיולוג של המאמץ, יועץ במרכז לרפואת ספורט ולמחקר ע"ש ריבשטיין במכון וינגייט, מסביר: מה, כמה ומתי לאכול

המשקל שמתאים לך
09/11/08
הכול התחיל בחוסר הנחת שלנו מה־bmi, מדד ההשמנה המקובל, שאותו מחשבים על ידי משקל חלק גובה בריבוע. זהו? איך זה יכול להיות? ואם ילדנו? ואם אנחנו כבר לא בנות 16? ומה עם הגנים?

סועדים במסעדות
ריח האוכל, המלצרים טובי המראה, שפת התפריט שמתגרה בחוש הטעם, האם פיתוי משפיע על השיפוט שלכם כאשר אתם אוכלים בחוץ? איילת וינשטיין וד"ר יצחק וינשטיין בסדרת המלצות שימושיות שיעזרו לכם להיות בשליטה



עקרונות תזונה לילדים ולמתבגרים העוסקים בפעילות גופנית
ספורטאים צעירים חייבים להקדיש לתזונה תשומת לב מיוחדת כדי לאפשר שיפור היכולת הגופנית, בד בבד עם התפתחות וגדילה תקינות. על עקרונות התזונה המותאמת לצרכיהם הייחודיים, מפי איילת וינשטיין וד"ר יצחק וינשטיין


עסוקים, אין זמן? אל תמהרו לוותר לעצמכם על תזונה נכונה
23/01/08
סדר היום העמוס שלכם, השעות הרבות מחוץ לבית, פיתויי המזון המהיר – כל אלה אינם תירוץ להעמיס על הגוף קלוריות מיותרות. במעט תכנון ובקלות יחסית תוכלו לעלות על דרך המלך לחיים בריאים – איילת וינשטיין ממכון וינגייט וד"ר יצחק וינשטיין, יסבירו לכם איך

קלנבוטרול: פתרון פלא להרזיה או תרופה מסוכנת?
07/08/07
הקלנבוטרול הוא תרופה הניתנת לטיפול בבעיות נשימה. מקורה בכלל בעולם הווטרינריה, ושימוש לא מושכל בה עלול לגרום לתופעות לוואי חמורות. מולי אפשטיין על השיגעון החדש בעולם הדיאטה

קריאטין או אבקת חלבון?
24/12/06
ריבוי תוספי התזונה בשוק מעורר צורך להשוות בין התוספים הפופולריים. מחקר שבדק לאחרונה את השפעת שני התוספים על מתאמני כוח קבועים מצא הבדלים מובהקים לטובת הקריאטין, כפי שמדווחים עורכי המחקר

 

כדור לבטן
ענת מאיר מציגה סדרת תרגילים לחיזוק שרירי הבטן עם כדור כוח גמיש


מציאות מדומה
אימון הדמיה הוא חלק חשוב בתוכנית האימונים. המטרה: להכיר את סיטואציית התחרות ואת תגובות הספורטאי ולהפחית את הלחץ


תשתחררו
כולם מכירים את חשיבות החימום לפני האימון, רבים מזניחים את השחרור וההרפיה אחריו. מולי אפשטיין מסביר כמה זה חשוב


משחק מנהלים
המאמן בעידן המודרני כבר איננו רק "מכונת אימונים" ונדרש להפגין גם כישורי ניהול שונים