חפש רק בנושא זה





מנהל הספורט במשרד התרבות והספורט
מכון וינגייט +Google
החוויה האולימפית
הוועד האולימפי
איגוד השחייה
איגוד המשקולות
התאחדות הרכיבה
התאחדות הצלילה
ספיישל אולימפיקס
הסוכנות הלאומית למניעת סימום בספורט

 פורום חדרי כושר 
 פורום תזונה 
 פורום נטורופתיה 
 פורום פיזיולוגיה וספורט 
 פורום פציעות ספורט 
 פורום לימודים 
 פורום פסיכולוגיה 

פורום חדר כושר
משה שחר – ראש תחום אנטומיה וקינזיולוגיה, בבית הספר למאמנים ולמדריכים על שם נט הולמן במכון וינגייט. רכז קורס מדריכי חדר כושר.  

לפרטים על קורס מדריכי חדר כושר

הגלישה באתר והשימוש בפורומים בכפוף לתקנון האתר

lb6m1wch Judithgoatt 21/01/17 21:35
wh0cd616369 <a href=http://zoloft-generic.science/>zoloft buy</a> <a href=http://zofran-4mg.party/>zofran</a> <a href=http://buypropecia.space/>buy propecia online canada</a> <a href=http://lasix-online.us/>lasix</a> <a href=http://buymetformin.site/>metformin</a> <a href=http://amitriptyline-10mg.trade/>elavil 25mg</a>
qiem4a37 DorothyBer 21/01/17 06:18
wh0cd493872 <a href=http://viagra-over-the-counter.cricket/>viagra over the counter</a> <a href=http://motrinpm.link/>motrin</a> <a href=http://elimiteonline.gdn/>elimite</a> <a href=http://buy-albuterol.us/>buy albuterol</a> <a href=http://advair-price.us/>advair</a> <a href=http://hydrochlorothiazide-25-mg.cricket/>hydrochlorothiazide</a> <a href=http://bupropion-hcl-xl.us/>bupropion hcl xl</a> <a href=http://canadian-pharmacy-cialis.bid/>cialis without a prescription</a> <a href=http://buycephalexin.gdn/>buy cephalexin</a> <a href=http://buyprovera2013.top/>provera</a>
csgq1nqj Judithgoatt 18/01/17 23:48
wh0cd923034 <a href=http://lisinopril20mg.date/>lisinopril 20 mg tablet</a> <a href=http://metformin-hcl.trade/>metformin mg</a> <a href=http://buystrattera3.top/>buy strattera</a> <a href=http://cialis0.top/>cialis</a> <a href=http://ventolin-hfa.party/>no prescription ventolin inhaler</a> <a href=http://acyclovironline.date/>zovirax generic</a> <a href=http://generic-advair.gdn/>generic advair</a> <a href=http://singulair-10-mg.bid/>singulair tablets</a> <a href=http://acyclovir-online.cricket/>acyclovir online</a>
למה ישראל 17/01/17 18:13
כאשר עושים פעולה חוזרת ונשנית יש סיכון בשימוש יתר ופצעיה של הגיד?
כלומר-מה קורה פיזית לגיד שיכול להיות דלקתי עם שימוש חוזר כל הזמן?
תודה
פגיעה בביולוגיה של הרקמה משה שחר, מנהל הפורום 19/01/17 12:32
המרכיבים השונים ברקמה נפגעים ף
קרע מקרוסקופי של הקולגן או פגיעה בתאים המייצרים אותו, זה מה שקורה בעת שימוש יתר.
כתוצאה מכך מפעיל הגוף מספר מנגנונים הנקראים יחדי " דלקת " וביניהם מנגנון הכאב, הזרמת דם לאיזור הפגוע ועוד...
כלומר בעת פעילות ישראל 19/01/17 13:10
גופנית בעצם הגיד לא אמור להיקרע קרעים מיקרוסקופיים כמו השריר,כשזה קורה לגיד זה רק מתוך שימוש יתר או שימוש לא נכון?
תודה
גם השריר משתנה משה שחר, מנהל הפורום 19/01/17 17:29
גם הוא עלול לעבור שינוי כמו קרעים בקרום התא.
אין שימוש לא נכון, יש שימוש יתר או עומס יתר.
דדליפט יונתן 16/01/17 21:28
מי מוביל תנועה בדד ליפט?
תודה
לכל מפרק יש " מוביל תנועה " משה שחר, מנהל הפורום 18/01/17 18:34
אני מניח שאתה שואל על " מטרת התרגיל ".
דד ליפט הוא תרגיל רגליים טוב מאוד היוצר עומס גדול על הגב לכן יש החושבים שזה התרגיל הכי טוב לחיזוק הגב התחתון (הנחה לא נכונה )
שאלה למשה שחר משה ביטון 16/01/17 10:18
היי משה יש לי שאלה

למה אימון ab שבו מתמקדים בכל קבוצת שריר יותר
זה מנימום ל 3 פעמים בשבוע?

מה יקרה לאדם שבא לדוגמא פעם או פעמיים בשבוע ויבצע בכל זאת פיצול?
למשל דוגמא אדם שבא רק פעם 1 בשבוע יעשה שבוע איי ושבוע אחרי בי ויעבוד על כל קבוצת שריר יותר תרגילים.
עומס כללי באימון משה שחר, מנהל הפורום 18/01/17 18:31
מטרת הפיצול היא להגדיל את העומס הפועל על כל שריר.
אם אתה מפצל את הגוף ועובד בעוצמה, פעם בשבוע, על קבוצה מסויימת, זה עומד הרי בניגוד להגיון ולכל המלצה.... מה הטעם ? לגרום לכאבי שרירים ?
תגובה למשה שחר למשה תגובה 19/01/17 00:44
הטעם הוא לעבוד על כל שריר כמו שצריך יותר סטים

הקטע שעובר יותר הפרש בין אימון לאימון על אותי שריר

אבל מצד שני הוא מקבל יותר סטים.
השריר מקבל עומס כללי גדול יותר משה שחר, מנהל הפורום 19/01/17 17:31
העומס הכללי מורכב ממספר הסטים, המשקל, מספר החזרות, זמן המנוחה ועוד...
המטרה הכללית היא לגרוםפ להתשה שרירית ולנוח כדי שיבנה.
שאלנ רועי 11/01/17 17:17
האם כדי לשאול שאלות על פיזיולוגיה של הגוף ועבודת השרירים לפרטים אני יכול לפנות למאמן כושר בפגישה והוא ייתן לי את התשובות,או שאני צריך פנות למרצה או מורה לפיזיולוגיה?
תודה
נסה אצל המדרים או בפורום הזה משה שחר, מנהל הפורום 12/01/17 17:34
איך אפשר להוריד את ה"אוזניים" בירכיים ובטן תחתונה מאיה 11/01/17 15:04
שלום, אני מתאמנת 3 פעמים בשבוע אימוני כח הרבה עבודה על ישבן ורגליים וכמובן בטן. ו2 בשבוע בשיעור עיצוב בסטודיו. אך אני מרגישה שאני מפתחת שרירים והרגליים מתחטבות אך האוזניים לא יורדות,, מה אפשר לעשות, לא יכולה לרוץ או לקפוץ הרבה בגלל שחיקת סחוס.. מיואשת , עושה הרבה ספורט הבטן העליונה ממש התחטבה אך התחתונה עדיין נפוחה .. והירכיים החיצוניות ללא שינוי בכלל. מיואשת
כמה הבהרות משה שחר, מנהל הפורום 12/01/17 17:34
עצוב
1. פעילות שרירית הממוקדת באיזור מסויים לא תפחית את השומן באיזור זה.
הדבר יגדיל את המסההשרירית וזה טוב.
2. את צריכה לבצע פעילות גופנית " בזבזנית באנרגיה " כמו ריצה.
כיוון שאת לא יכולה, נסי למצוא מכשיר אחר כמו מכשיר דיווש עם הידיים... המטרה היא לגרום לפעילות בה הדופק יהייה גבוה.
אם את אחרי מספר לידות, יתכן והבטן לא תחזור לקדמותה, קבלי זאת בהבנה.
דרושים מדריכי כושר משרה שנייה שעות גמישות ששי 09/01/17 07:31
*** דרושים מדריכי כושר *** משרה שנייה (כפעמיים בשבוע )
שעות גמישות שכר גבוה למתאימים
חושבים שאתם מתאימים ?
היכנסו ללינק וצפו בסרטון לבדיקת התאמה ופרטים

http://lp.info-page.info/index.php?page=landing&id=82457&token=ae3ca91fce8edaa32dc8db14b16ddb16
שריר שוקל יותר משומן אלון 08/01/17 17:48
שלום משה מה ההסבר הכי טוב לאנשים ששואלים אותך מה זאת אומרת שריר שוקל יותר משומן אם יש לי קילו שומן וקילו שריר שניהם אותו דבר, מה ההסבר המקצועי לזה בצורה פשוטה שאנשים יוכלו להבין? אני מסביר ששריר יש לו נפח יותר קטן והוא יותר כבד לפי משקל סגולי שאם תשים אותו בתוך מים הוא ישקע ושומן ירחף אבל יש הסבר יותר פשוט? תודה
ושנפח שריר יותר דחוס אלון 08/01/17 18:03
שריר לא שוקל יותר משומן משה שחר, מנהל הפורום 10/01/17 14:27
ק"ג שומן = ק"ג שריר.
אולי התכוונת למשקל סגולי ?

צרפתי קישור של אתר מדעי מצויין..

http://davidson.weizmann.ac.il/online/askexpert/physics/%D7%9E%D7%94%D7%95-%D7%9E%D7%A9%D7%A7%D7%9C-%D7%A1%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%99

מה ההבדל שם 07/01/17 19:35
בין force ל strenth?
בשניהם הכוונה לכוח משה שחר, מנהל הפורום 10/01/17 14:24
ישנן שפות המתארות את אותו הדבר במילים שונות וזה המקרה.
בעיה דומה יש בהגדרת המילה " יציבות " או " כוח מתפרץ " לכן יש חוקרים שמגדירים את המונח במחקריהם כדי שכולם יבינו למה הכוונה.

מגזיני כושר ניר 07/01/17 01:43
שלום,

איך אפשר להישאר מעודכן בשיטות כושר חדשות ובמחקרים עדכניים בנושא כושר ותזונת-ספורט?
האם יש מגזין מומלץ בנושא?
אני כמובן מתכוון למגזין שמוכוון למאמני כושר ולא למתאמני כושר.

המלצה על מגזינים באנגלית היא גם טובה.

תודה,
ניר
אתר טוב משה שחר, מנהל הפורום 08/01/17 17:12
http://www.acsm.org/

עוסק בספורט ורפואת ספורט.
שאלה רועי 06/01/17 00:31
אני לא רוצה לעבור קורס למדריכי כושר אבל כן יש לי שאלות ספציפיות על עבודת השרירים ופיזיולוגיה. למי כאדי לי לפנות?
תודה
תוכל לשאול פה או בפורום של מולי אפשטיין משה שחר, מנהל הפורום 08/01/17 17:10
גיד באימון קורין 05/01/17 13:46
האם כאשר השריר עובר מיקרו קרעים בפעילות גופנית גם הגיד עובר אותם הקרעים ומתאחה?או שהגיד לא אמור להרגיש שום לחץ או קרע באימון?
תודה
רקמות הגוף משה שחר, מנהל הפורום 05/01/17 14:24
הקולגן שמרכיב את הגיד חזק ולא אמור להיפגע.
אם נפגע כתוצאה מאימון יתר או עומס יתר, תרגישי כאב שכן כלל רקמות הגוף ( מלבד הסחוס ההיאלני ) יכולות לכאוב... אפילו השומן שמאחורי גיד הפיקה.

המלצתי היא להבין שכל רקמות הגוף או כל מערכת התנועה עומדת תחת עומס האימון ולא רק השריר ולכן גם הן דורשות מנוחה כדי להתאושש.
מתיחות בסוף אימון או לפניו דן לי 05/01/17 13:09
שלום,
קראתי במספר אתרים אמירות סותרות בנוגע למתיחות סטטיות. חלקן אמרו שמתחילות כאלה פוגעות בשריר.
האם יש לבצע מתיחות סטטיות? אם כן, אז מתי.
תודה
מתיחות סטטיות משה שחר, מנהל הפורום 05/01/17 14:22
מתיחת שריר לא פוגעת.
לשריר ולגיד מנגנוני הגנה המונעים קריעתו.

אם בחרת לבצע מתיחה , כדאי לבצע חימום מקדים שמקטין את התנגדות השריר למתיחה ואז למתוח.
האם המתיחות הכרחיות? דן לי 08/01/17 12:38
האם המתיחות הכרחיות?
10   [11-20]...[381-384]
8.2.17 ערב פתוח במכון וינגייט



משתלם להשתלם

מבדק הזהב
הדרך לבריאות טובה הנשמרת לאורך זמן