ניהול עסקים בספורט ובבריאות   רפואה משלימה  בעלי חיים
  קורסי ניהול   מאמנים  מדריכים
  השתלמויות  |  קורס ע"ר  |  מצילים   ימים פתוחים מפעלי הקיץ 2018



תוספי תזונה - הטוב, הרע והמזוהם
האם ניתן לסמוך על התוויות שעל תוספי התזונה שאנו רוכשים ואלו עוד חומרים יכולים להימצא בתוספים התמימים האלה? התמונה העגומה שעולה ממאמר סקירה העוסק באיכותם ובתכולתם של תוספי תזונה – מאת בן אל ברקוביץ' ואיילת וינשטיין, תזונאים קליניים וספורט במרכז לרפואת ספורט מחקר, מכון וינגייט 19/02/18
 

אכילה ואימון - עניין של תזמון
מה אוכלים ומתי? חשיבות עיתוי האכילה לאימוני סבולת במטרה לדחות עייפות, לשפר ביצועים גופניים והרכב גוף, למקסם את התאוששות ולהכין את הגוף לאתגר הבא – מאת עינב גרוסמן, דיאטנית קלינית, ראש תחום התזונה בבית הספר למאמנים ולמדריכים, מכון וינגייט 15/02/18
 

על הפחד – אויב או חבר?
האם גם אתם חוויתם תחושה של לחץ ופחד לפני מבחן, תחרות חשובה, ריאיון או התמודדות עם אתגר חדש? מה מנהל את תחושות הפחד והלחץ שלנו? האם נוכל לרתום את הלחץ להצלחה? מתי זה יותר מדי לחץ וכמה טיפים מעשיים להתמודדות עם פחד – מאת איריס עצמון, התמחות בפסיכולוגיית ספורט, מרצה בביה"ס למאמנים, מכון וינגייט 18/02/18
 

מקום רביעי לשחר שגיב בסבב גביע העולם בקייפטאון
שחר שגיב, בוגר האקדמיה למצוינות בספורט במכון וינגייט, זכה להישג מצוין כאשר סיים במקום הרביעי מתוך 55 מתחרים בזמן של 53:02 דק' ובפער של 47 שניות מהמנצח. עבור שגיב זו יריית פתיחה טובה, אשר העלתה אותו למקום ה-40 בדירוג העולמי כבר בתחילת השנה 12/02/18
 

טייפר – ההיבט המנטאלי
אין שלב באימונים שיותר מפחיד רצים מאשר שלב החידוד (הטייפר) - מה יהיה אם אשמין, אם אפצע, אם אגיע עייף, אם מזג האוויר יהיה גרוע, אם לא אצליח לעמוד ביעד שהצבתי לעצמי? איריס עצמון, פסיכולוגית ספורט, מרצה בביה"ס למאמנים, מכון וינגייט מסבירה איך להתמודד עם הירידה בביטחון העצמי בתקופת הטייפר 07/02/18
 

הבריאות בסיבים התזונתיים
מהם הסיבים התזונתיים? מה הקשר בין היעדר סיבים בתפריט היומי ובין מחלות? כמה סיבים מומלץ לצרוך? עם איזה מחלות ייטיבו הסיבים במיוחד ומתכונים עשירים בסיבים - מאת ד"ר מירה כהן שטרקמן Ph.D. ראש תחום לימודי נטורופתיה במכון וינגייט 06/02/18
 

עניין של פרספקטיבה
האם גם אתם אף פעם לא מרוצים מההישגים שלכם? כיצד האופן בו אנחנו מודדים את ההישגים שלנו משפיע על ההרגשה והביצועים שלנו? ומה ניתן לעשות כדי לקבל קצת פרספקטיבה - מאת איריס עצמון, פסיכולוגית ספורט, ספורטאית ומרצה בביה"ס למאמנים, מכון וינגייט 06/02/18
 

בודי פאמפ - האמת העירומה
עייפות וכישלון שרירי באימון סטודיו יביאו לבניית בסיס סבולתי אך לא יובילו להגדלת מסת השריר, כך עולה מהשוואה של השפעת אימון בודי פאמפ לעומת השפעת אימון המתבצע בסטים עם מספר חזרות קבוע שאינו עולה על 30 – מאת ברק גרשון, פיזיולוג של המאמץ במרכז לרפואת ספורט ולמחקר, מכון וינגייט 29/01/18
 

מנכ"ל פפנדל בביקור מקצועי במכון וינגייט
Mr.jochem schellens, מנכ"ל המכון הלאומי לספורט של הולנד, הגיע למכון וינגייט לסייע למכון בהיערכות לתוכנית "הבתים הלאומיים", שבמסגרתה יקלוט המכון 17 ענפי ספורט וישמש להם בית קבוע לכל צורכיהם. הביקור התמקד בהיבטים שונים של תכנון בניין רב תכליתי לאימונים, הכולל אולמות כושר ומרכז התאוששות 25/01/18
 

23.2.18 יום אימוץ כלבים מאולפים
יום האימוץ יתקיים בפנסיון "חוויית הכלבים" של זיו רביב ביום שישי 23.2.18 בכפר ויתקין בשעות: 16:00-12:00. הכלבים מגיעים מכלבייה לימודית ולא ממכלאה ולכן נמצאים במעקב בריאותי הדוק. צוות הפנסיון ישמח לסייע לכם לבחור את הכלב המתאים לכם
 

חטיף אנרגיה, ג'ל או משקה ספורט?
מה הדרך המומלצת לתדלק את הגוף בפחמימות זמינות בריצות של 5,000 מ' ויותר? והאם קיימים הבדלים בין נטילת התוסף כאשר הוא מעורבב במים או בנפרד? מאת איילת וינשטיין, ראש מדור תזונה, המרכז לרפואת ספורט ומחקר ע"ש ריבשטיין, מכון וינגייט, דיאטנית המשלחות האולימפיות והפרלימפיות 23/01/18
 

ט"ו בשבט חג הפירות היבשים, האגוזים והשקדים
רגע לפני שט"ו בשבט מגיע וסוחף אותנו לחגיגה של פירות יבשים, כדאי לדעת כמה דברים על הפירות והאגוזים שאנחנו כה אוהבים, בעיקר למי שלא רוצים לשלם על חגיגת הפירות בנזק לגזרה – מאת איילת וינשטיין, דיאטנית הסגלים האולימפיים והפראלימפיים, ראש מדור תזונה, המרכז לרפואת ספורט ומחקר, מכון וינגייט
 

חלבון צמחי לעומת חלבון מהחי
מהו החלבון המועדף לבניית שריר? כמה חלבון מומלץ לצרוך ואיך צמחונים או טבעונים יכולים לשפר את מקור החלבון לצורכי התאוששות ובניית שרירים – מאת איילת וינשטיין, דיאטנית ספורט קלינית RD. MSc., דיאטנית הסגלים האולימפיים והפרלימפיים, ראש מדור תזונה, המרכז לרפואת ספורט ומחקר, מכון וינגייט 08/01/18
 

בין המצוי לרצוי – תתאמנו!
לאיזה קבוצה אתם שייכים? לעושים עכשיו או לאלה שמחכים עד לרגע המושלם? הרגע שיש לכם מספיק זמן פנוי, אנרגיה,כסף, להצליח... מה המשמעות של "אין לי מספיק?" ואיך יוצאים ממעגל ההימנעות מעשייה ומתחילים להתמקד ב"יש" - מאת איריס עצמון, פסיכולוגית ספורט, ספורטאית ומרצה בביה"ס למאמנים, מכון וינגייט 22/01/18
 

דיאטה בריאה
10 עשרה קווים מנחים שאולי אתם כבר מכירים, אבל האם אתם מתרגלים אותם? האם הטמעתם אותם לחייכם? כי דיאטה היא לא רק תזונה... כולנו יודעים היטב שאדם יכול לאכול מאוד בריא ועדיין להיות מאוד חולה. מאת: ד"ר מירה כהן שטרקמן Ph.D. ראש תחום לימודי נטורופתיה במכון וינגייט 08/01/18
 

הישגים מרשימים לשחייני אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט באליפות ישראל ARENA חורף 2017
אליפות מצוינת לשחייני האקדמיה עם שיא ישראלי לבוגרים ב-200 חופשי לדניס לוקטב בתוצאה 1:44.71 ד', שיפור של 18 מאיות לשיא של דוד גמבורג. ספורטאי האקדמיה שברו בזה אחר זה שיאי הגילאים: תומר פרנקל (2), ג'סיקה שפילקו, מאי לווי, דניס לוקטב וליאור מזרחי 01/01/18
 

ארד לאקדמיית וינגייט בכדורסל בנות בטורניר חג המולד בבלגיה
המחזור הבוגר כדורסל בנות של אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט השתתף בפעם החמישית ברציפות בטורניר חג המולד בעיר קורטריק בלגיה. לאחר חמישה משחקים בשלושה ימים, שבהם הפגינה הנבחרת רוח קרב ראויה לציון ועליונות ברוב המשחקים, הגיעה למקום ה-3 המכובד בטורניר שהתקיים בתאריכים 26-30.12.17 04/01/18
 

פתאום קם אדם ומחליט שהוא רץ מרתון
אז זהו, החלטתם לעשות מרתון! חששתם, התלבטתם, היססתם אבל בסוף נרשמתם - עכשיו איך מתכוננים ומפיקים את המקסימום מהאתגר? ההמלצות שקיבצה עבורכם מניסיון אישי איריס עצמון, פסיכולוגית ספורט, ספורטאית ומרצה בביה"ס למאמנים, מכון וינגייט 03/01/18
 

טיפים לאימון הכושר המנטאלי
מה זה אומר להיות חזק מנטאלית? האם זו תכונה מולדת? האם ניתן ללמוד זאת על ידי אימון? חוזק מנטאלי בא לידי ביטוי בפעולות רבות, קטנות ויומיומיות בהן הספורטאי לא מוותר לעצמו ויוצא לאימון. איך תפתחו את היכולת המנטאלית שלכם? מאת איריס עצמון, פסיכולוגית ספורט, ספורטאית ומרצה בביה"ס למאמנים, מכון וינגייט 02/01/18
 

הפרעות קשב וביצועים ספורטיביים
השכיחות הגבוהה של ספורטאי עלית שאובחנו עם ADHD, ביחס לשכיחות ADHD באוכלוסייה הכללית, מעלה את השאלה האם הפרעת קשב תורמת להגעה להישגים ספורטיביים מעולים? מאת ענבר וינרסקי, מתאמת מחקר, המרכז לרפואת ספורט ולמחקר, מכון וינגייט 03/01/18
 
23.2.18 יום פתוח במכון וינגייט ללימודים



משתלם להשתלם

מבדק הזהב
הדרך לבריאות טובה הנשמרת לאורך זמן