חפש רק בנושא זה






קרוב לקצה
שלום , מולי
שמי רון ואני רוכב אופניים תחרותי וברצוני לשאול מספר שאלות
1. האם ברכיבת אופניים זה לא טוב לעשות אימוונים בסף דופק של 85%-95% , לאחרונה שמעתי שאימונים בדפקים כאלה לא בריאים ללב ולכן עדיף להימנע מזאת באימונים
2.יש לי פלטפוס , ורציתי לדעת האם דבר זה מחייב מדרסים ביום יום . יש לציין שלא חשתי בכאבים אף פעם , לפני זמן מה נעלתי מדרסים אך לא המשכתי מכיוון אי נוחות
אשמח לתשובות
בתודה מראש
רון.

שלום רון,
רוכבי אופניים מקצועיים בהחלט מתאמנים מידי פעם בטווחי דופק שגבוהים מ-90% מהדופק המרבי. חלקם של האימונים האלה לא גדול ביחס לנפח האימונים השבועי. אין שום סיבה שאדם שרוכב להנאתו ולאא כל מטרה הישגית יתאמן בדפקים שמעל ל-90% מהדופק המרבי האמיתי שלו. יכול מאוד להיות שמה שאתה מגדיר 85%-95% זה מתוך הדופק המרבי החזוי שלך ולא מתוך הדופק המרבי האמיתי.
לא ניתן להתמיד בטווחי דופק שכאלה לאורך זמן מכאן שכנראה החישוב לא מדויק. אם אתה רוצה לדעת מה הם טווחי האימון עבורך אני מציע לך לעשות בדיקת סף חומצת חלב במעבדה לפיסיולוגיה שבוינגייט.
לגבי המדרסים - הכנת מדרסים דורשת מיומנות גבוהה. מדרסים טובים שבנויים מחומרים טובים ועשויים על פי הצרכים האמיתיים של האדם עולים הרבה כסף. אם קיים עיוות שמחייב תיקון אני מציע להתייחס אליו. אם היית רץ היו מופעלים עליך כמובן כוחות גדולים יותר, ברכיבה המצב קצת שונה.
בברכה,
מולי

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
מפעלי קיץ 2020 יתקיימו השנה במתכונת ייחודית המשלבת למידה מקוונת והשתלמות מעשית במכון וינגייט. ההרשמה בעיצומה - אל תחמיצו!

בדרך לשגרה: חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

מועדון הכושר למנויים, שב לפעול בהתאם ובכפוף להנחיות משרד הבריאות

חודשו הלימודים בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן במתכונת מקוונת

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן

המרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט, ממשיך גם בימים אלו לשרת את ספורטאי ההישג של ישראל

ספורטאי הסגלים האולימפיים של ישראל בספורט היחידני חזרו לאימונים בכפוף להנחיות משרד הבריאות