חפש רק בנושא זה






אימון ספציפי
שלום רב,
זה נכון שהדרישות העיקריות למשחק עצמו הן כוח מתפרץ, זריזות ויכולת תיאום גבוהה. מצד שני משחקי טניס יכולים להימשך זמן רב ומידת ההתאוששות במשחק עצמו ומיום ליום חשובה מאוד.
מכאן שיש לעבוד על כמה מרכיבים ולשלב ביניהם באופן נכון בתקופות השנה השונות.
בנוסף צריך להקפיד על שמירה על טווחי תנועה, כוח, איזון בין קבוצות שרירים, חיזוק של שרירי הליבה.
בברכה,
מולי

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
מפעלי קיץ 2020 יתקיימו השנה במתכונת ייחודית המשלבת למידה מקוונת והשתלמות מעשית במכון וינגייט. ההרשמה בעיצומה - אל תחמיצו!

בדרך לשגרה: חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

מועדון הכושר למנויים, שב לפעול בהתאם ובכפוף להנחיות משרד הבריאות

חודשו הלימודים בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן במתכונת מקוונת

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן

המרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט, ממשיך גם בימים אלו לשרת את ספורטאי ההישג של ישראל

ספורטאי הסגלים האולימפיים של ישראל בספורט היחידני חזרו לאימונים בכפוף להנחיות משרד הבריאות