חפש רק בנושא זה






אימון ספציפי
שלום רב,
זה נכון שהדרישות העיקריות למשחק עצמו הן כוח מתפרץ, זריזות ויכולת תיאום גבוהה. מצד שני משחקי טניס יכולים להימשך זמן רב ומידת ההתאוששות במשחק עצמו ומיום ליום חשובה מאוד.
מכאן שיש לעבוד על כמה מרכיבים ולשלב ביניהם באופן נכון בתקופות השנה השונות.
בנוסף צריך להקפיד על שמירה על טווחי תנועה, כוח, איזון בין קבוצות שרירים, חיזוק של שרירי הליבה.
בברכה,
מולי

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

טניס שולחן: טל ישראלי, חניך אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, זכה במדליית ארד קבוצתית באליפות הונגריה הפתוחה

נבחרת הנשים בג'ודו מארחת במכון וינגייט מחנה אימון בין-לאומי בהשתתפות נבחרות מבריטניה ומאוזבקיסטן

מדליית ארד לאנסטסיה גורבנקו במשחה ה-200 מ' מ.א בתוצאה 2:13:52 דקות בתחרות סבב ה-Pro Swim בגרינסברו ארה"ב

מקום ראשון למטפסים הפראלימפיים, מיכאל שפייזר ומור ספיר, באליפות הולנד הפתוחה לטיפוס פראלימפי

מדליית כסף לשחיין מרקוס שלזינגר ב-50 מ' פרפר בתוצאה 23.35 שניות (בבריכות קצרות) בגביע "ניקו סאפיו" בגנואה