חפש רק בנושא זה






עזרה-להיכנס לכושר וכאבים בגב
היי מולי !

אני נער בן 17 מתאמן במכון כושר בערך שנה,יש תוצאות והכל טוב,מתאמן בתוכנית AB-
4 פעמים בשבוע..רק אימוני משקולות,הכוונה אימונים ללא אירובי.
אני מתאמן עם חגורת גב מכיוון שמנהל חדר הכושר "מחייב" אותנו להשתמש בחגורה בטענה שאימונים יכולים לעיתים לעשות נזק לגב.
לאחר שנה של אימון,יש לי כאבים עזים בגב התחתון ביום שלאחר האימון ואני לא יודע מה לעשות.
האם לעשות קצת מנוחה מחדר הכושר? האם להמשיך להתאמן ללא חגורה? האם להמשיך להתאמן כרגיל?
האם הגב ניזוק?! יש סיכוי שיש נזק לגב שלי?

ולנושא השני-עוד שנה אני מתגייס לצבא והכושר שלי לא טוב..אני רץ 1800 מטר בערך בזמן של 10 דקות לערך
אני רוצה להתחיל להיכנס לכושר ,לפתח סיבולת לב ריאה ולרוץ קילומטרים בלי להתעייף
התחלתי להתאמן ליד הבית שלי - רץ 3-4 פעמים בשבוע..כל ריצה 10 דקות...(עד שנגמר לי האוויר P= )
איך לעזאזל אני אכנס לכושר? האם ספינינג יכול לעזור לי? (יש במכון ספינינג, כל ערב..45 דקות כל אימון)
בבקשה תייעצו לי איך הכי כדאי להיכנס לכושר? האם זה אפשרי לעשות ספינינג ולקבל כושר בסיסי ואז להתחיל לעשות ריצות? עצות בבקשה :(

נ.ב.
האם יש לכם פה תוכניות אימונים לקראת הצבא וכהכנה לצה"ל?

בבקשה ותודה רבה מראש :]

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

טניס שולחן: טל ישראלי, חניך אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, זכה במדליית ארד קבוצתית באליפות הונגריה הפתוחה

נבחרת הנשים בג'ודו מארחת במכון וינגייט מחנה אימון בין-לאומי בהשתתפות נבחרות מבריטניה ומאוזבקיסטן

מדליית ארד לאנסטסיה גורבנקו במשחה ה-200 מ' מ.א בתוצאה 2:13:52 דקות בתחרות סבב ה-Pro Swim בגרינסברו ארה"ב

מקום ראשון למטפסים הפראלימפיים, מיכאל שפייזר ומור ספיר, באליפות הולנד הפתוחה לטיפוס פראלימפי

מדליית כסף לשחיין מרקוס שלזינגר ב-50 מ' פרפר בתוצאה 23.35 שניות (בבריכות קצרות) בגביע "ניקו סאפיו" בגנואה