חפש רק בנושא זה






על פחמימות ושומנים באירובי
שלום מולי
אני מאמן כושר, ומבקש את עצתך המקצועית בשאלות קטנות:
אם לפני ביצוע פעילות אירובית - נמנע מצריכת פחמימות (שמומלצות בד"כ לפני אימון) כאשר המטרה היא "שריפת" שומן - הדבר יסייע בהגברת ניצול השומן בשל מאגרי גליקוגן מצוצמים?
ובאותו הקשר - האם ביצוע פעילות אנאירובית כמו הרמת משקולות/מכונות, או סיבולת לב ריאה אנאירובית, לפני ביצוע פעילות אירובית במטרת "שריפת" שומן, תסייע באותה צורה (דלדול מוקדם יותר של הגליקוגן והגברת ניצול השומן בפעילות האירובית)?
תודה.

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
נבחרות ישראל בג'ודו, גברים ונשים, מארחות במכון וינגייט, מחנה אימון בין-לאומי בהשתתפות 20 נבחרות מובילות מרחבי העולם

מדליית זהב לאורי ששון (100+ק"ג) בגרנד פרי ת"א

מדליית זהב לפיטר פלצ'יק (100 ק"ג) בגרנד פרי ת"א

מדליית ארד לטל פליקר (66 ק"ג) בגרנד פרי ת"א. ברוך שמאילוב (66 ק"ג) סיים חמישי

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט