חפש רק בנושא זה






מכורים בלבד
שלום,
בשנה שעברה הייתי מבצע כשלושה אימונים אירוביים ואנאירוביים בשבוע.
כאשר היו ימים שפספסתי אימון, הרגשתי חסר מנוחה, והיה לי איזשהו צורך עז לעשות אימון (גם בשעות מטורפות כמו אמצע הלילה ולפנות בוקר).

לפני כמה חודשים בעקבות נסיעה לארה"ב הפסקתי להתאמן, וכאשר חזרתי לארץ, האהבה שלי לספורט נעלמה.
אני נהנה להתאמן אבל אני לא מצליח לגרום לעצמי לקום מהכיסא, להתלבש, להתחמם ולצאת לרוץ.
אני רוצה לחזור ולהתמכר שוב לספורט!

איך אני עושה את זה?

תודה!

שלום רב,
מה שאתה מתאר זו יציאה ממסלול האימונים ואיבוד המוטיבציה להניע את עצמך שוב לתהליך. אתה בוודאי זוכר כמה טוב היה לך כשהתאמנת וכמה הפעילות הגופנית היתה חסרה לך. הרעיון עכשיו הוא איך לבנות מחדש את המוטיבציה לפעילות.
דרך אחת היא פשוט לתת לעצמך שוב מחדש את המתנה הזו. עליך לקבוע ביומן שלך פגישות עם עצמך. הפגישות האלה מטרתן לתרום לבריאות ולהנאה שלך. אין בהן מישהו נוסף ואין לך צורך להילחץ מהן. ההתנעה הראשונית היא הקשה מכל אבל ברגע שתעלה על המסלול זה כבר יחזור אליך. אתה תרגיש את השיפור, את ההנאה ואת הרצון להתמיד ולהשתפר.
אפשרות אחרת היא לבוא למרכז לרפואת ספורט בוינגייט לסדרה של בדיקות פיסיולוגיות וייעוץ ואז הכל יהיה מסודר יותר, ממוקד וברור.
בהצלחה!

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

טניס שולחן: טל ישראלי, חניך אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, זכה במדליית ארד קבוצתית באליפות הונגריה הפתוחה

נבחרת הנשים בג'ודו מארחת במכון וינגייט מחנה אימון בין-לאומי בהשתתפות נבחרות מבריטניה ומאוזבקיסטן

מדליית ארד לאנסטסיה גורבנקו במשחה ה-200 מ' מ.א בתוצאה 2:13:52 דקות בתחרות סבב ה-Pro Swim בגרינסברו ארה"ב

מקום ראשון למטפסים הפראלימפיים, מיכאל שפייזר ומור ספיר, באליפות הולנד הפתוחה לטיפוס פראלימפי

מדליית כסף לשחיין מרקוס שלזינגר ב-50 מ' פרפר בתוצאה 23.35 שניות (בבריכות קצרות) בגביע "ניקו סאפיו" בגנואה