חפש רק בנושא זה






בשביל החלב(ון)
שלום מולי,
אני קורא את הכתבות שלך באתר כבר זמן רב,
ושמח שכעת ניתן לפנות אליך כאן בפורום.

אני מתאמן מזה זמן מה כפעמיים בשבוע (משתדל יותר, אבל בדרך כלל יוצא פחות). אחרי האימון אני רואה הרבה אנשים במכון שותים מיד אבקת חלבון (ולא, הם לא מתאמנים מקצועיים),
רציתי לשאול האם אכן מומלץ לשתות אבקת חלבון גם אם אני מתאמן בתדירות נמוכה כזו.

יש לציין כי אני בחור די רזה וגבוה (180).

תודה רבה.

שלום רונן ותודה על הפנייה לפורום,
השימוש בתוספי חלבון עשוי להיות פתרון מצוין לספורטאים מקצועיים שצריכים להקפיד על משק חלבון די גבוה ובעיתוי די קריטי.
עבור מתאמנים שאינם ספורטאים אפשר בהחלט לשקול שימוש בתוספי חלבון אבל זה תלוי בעיקר ברמת האימון שלהם, בתזונה שלהם, במטרות של האימון ובסדר היום שלהם.
לא נראה לי שמי שמתאמן פעמיים בשבוע, ואולי פחות מכך, זקוק לתיסוף בחלבון. נכון שחשוב להחזיר לגוף מקורת אנרגיה אחרי האימון אבל את זה אפשר לעשות בארוחה קלה מייד בסוף האימון וארוחה גדולה יותר בשעות שלאחר מכן.
התיסוף בחלבון צריך לאפשר התאוששות ושיקום של השריר עבור מי שצריך להתאמן פעם נוספת בתוך מספר שעות. עבור מי שבידו 48-72 שעות להתאוששות התיסוף הוא לא ממש אפקטיבי.
מבולבלים? גם אנחנו....
מולי

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

טניס שולחן: טל ישראלי, חניך אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, זכה במדליית ארד קבוצתית באליפות הונגריה הפתוחה

נבחרת הנשים בג'ודו מארחת במכון וינגייט מחנה אימון בין-לאומי בהשתתפות נבחרות מבריטניה ומאוזבקיסטן

מדליית ארד לאנסטסיה גורבנקו במשחה ה-200 מ' מ.א בתוצאה 2:13:52 דקות בתחרות סבב ה-Pro Swim בגרינסברו ארה"ב

מקום ראשון למטפסים הפראלימפיים, מיכאל שפייזר ומור ספיר, באליפות הולנד הפתוחה לטיפוס פראלימפי

מדליית כסף לשחיין מרקוס שלזינגר ב-50 מ' פרפר בתוצאה 23.35 שניות (בבריכות קצרות) בגביע "ניקו סאפיו" בגנואה