חפש רק בנושא זה






לטיול יצאנו
מולי שלום,
אני טס לחול לתקופה ארוכה של כ-3 חודשים לטיול הגדול.

בשנה האחרונה מאז שחרורי אני מתאמן באופן סדיר בחדר הכושר בין פעמיים לשלוש בשבוע ואני מרגיש טוב יותר וחטוב יותר.
הבעיה המרכזית היא שכעת אני חושש שבזמן הטיסה אני אאבד את כל המסה השרירית שהעליתי בחדר כושר. רציתי לשאול איזו פעילות אני יכול לעשות בזמן הטיסה שלי, אם בכלל. ועל איזו תדירות היית ממליץ (כל יום, כל יומיים וכ''''ו).

תודה.
עמרי, שרוצה להשאר שרירי

שלום עמרי,
אני מניח שאתה יוצא לטייל בטבע ולעשות אולי גם כמה טרקים נחמדים. נסיעה כזו תשבור ללא ספק את שגרת האימונים שאתה נמצא בה לאחרונה, וזה כמובן טבעי.
ברור לך שלא תוכל להמשיך להתאמן כפי שאתה מתאמן כיום משום שהתנאים לא ממש יאפשרו זאת. צריך להבדיל בין נסיעה למטרת מחייה ו\או לימודים לבין הטיול הגדול כפי שאתה מגדיר זאת.
מה שאפשר לעשות זה כמובן "שימורי סבולת\כוח" או מה שקרוי בעגה הצבאית פקל"י כוח.
ביצוע של כפיפות ופשיטות מרפקים, עליות על גבי מתח מאולתר, ביצוע תרגילי סקוואט ולאנג''ס, עליות מדרגה גבוהה, טיפוס על חבלים וכל פעילות כוח אחרת תוך שימוש במשקל הגוף.
אם תהיה לך מוטיבציה ולא תצא לחלוטין מהענין תוכל לעשות זאת אחת ליומיים שלושה וזה יהיה נחמד.
אבל אולי, במחשבה שניה, אם אתה יוצא לטיול הגדול תן לעצמך דרור גם בענין הזה. לא נראה לי שכדאי להכניס את עצמך למחויבות אימונית. מה שיבוא לך בכיף זה טוב. סה"כ אני מניח שאם תטייל בוודאי שתהיה פעיל. שכירת אופניים לטיול זה גם משהו שיכול להיות נחמד.
תבלה בכיף ואחרי שתחזור אני בטוח שיהיה לך המון זמן להיכנס שוב לשגרת אימונים.
לי

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
יום פתוח לקורסים ולמסלולי הלימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן, יתקיים ביום שישי ה-6.3.20 בשעה 9:30. הירשמו עכשיו

הכנס השנתי של מכון וינגייט לפיטנס לתנועה יתקיים ב-3.4.20. מספר המקומות מוגבל

צפוניים? מוזמנים להפנינג הפתיחה של שלוחת ביה"ס החדשה ב-20.3.20, בקניון עזריאלי קריית אתא. ההרשמה באתר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט