חפש רק בנושא זה






במגמת שיפור
שלום רב,
אני לא יודע באיזה סוג ספורט את עוסקת ומהן בדיוק המטרות שלך בתחום הסבולת.
יש הבדל בין ספורטאי תחרותי שמרכיב הסבולת מהווה עבורו ערך חשוב ביותר לבין ספורטאים בענפים פחות אירוביים או עבור אנשים שאינם ספורטאים.
אם את מעוניינת לשפר את הסבולת האירובית שלך מן הסתם תידרשי לביצוע של אימונים אירוביים בטווחי עבודה שמותאמים לך אישית. הפעילות הנבחרת (הליכה, ריצה, שחייה, רכיבה או כל פעילות אירובית אחרת) תיגזר ממה שאת מעוניינת לעסוק בו.
הדרך הנכונה לבנות את האימונים היא לאחר ביצוע מבדק סף חומצת חלב. מבדק כזה יתן מידע רב למי שצריך לתכנן עבורך את האימון.
לפרטים - 09-8639400
בהצלחה!
מולי

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

טניס שולחן: טל ישראלי, חניך אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, זכה במדליית ארד קבוצתית באליפות הונגריה הפתוחה

נבחרת הנשים בג'ודו מארחת במכון וינגייט מחנה אימון בין-לאומי בהשתתפות נבחרות מבריטניה ומאוזבקיסטן

מדליית ארד לאנסטסיה גורבנקו במשחה ה-200 מ' מ.א בתוצאה 2:13:52 דקות בתחרות סבב ה-Pro Swim בגרינסברו ארה"ב

מקום ראשון למטפסים הפראלימפיים, מיכאל שפייזר ומור ספיר, באליפות הולנד הפתוחה לטיפוס פראלימפי

מדליית כסף לשחיין מרקוס שלזינגר ב-50 מ' פרפר בתוצאה 23.35 שניות (בבריכות קצרות) בגביע "ניקו סאפיו" בגנואה