חפש רק בנושא זה






במגמת שיפור
שלום רב,
אני לא יודע באיזה סוג ספורט את עוסקת ומהן בדיוק המטרות שלך בתחום הסבולת.
יש הבדל בין ספורטאי תחרותי שמרכיב הסבולת מהווה עבורו ערך חשוב ביותר לבין ספורטאים בענפים פחות אירוביים או עבור אנשים שאינם ספורטאים.
אם את מעוניינת לשפר את הסבולת האירובית שלך מן הסתם תידרשי לביצוע של אימונים אירוביים בטווחי עבודה שמותאמים לך אישית. הפעילות הנבחרת (הליכה, ריצה, שחייה, רכיבה או כל פעילות אירובית אחרת) תיגזר ממה שאת מעוניינת לעסוק בו.
הדרך הנכונה לבנות את האימונים היא לאחר ביצוע מבדק סף חומצת חלב. מבדק כזה יתן מידע רב למי שצריך לתכנן עבורך את האימון.
לפרטים - 09-8639400
בהצלחה!
מולי

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
מדליית זהב לאורי ששון (100+ק"ג) בגרנד פרי ת"א

מדליית זהב לפיטר פלצ'יק (100 ק"ג) בגרנד פרי ת"א

מדליית ארד לטל פליקר (66 ק"ג) בגרנד פרי ת"א. ברוך שמאילוב (66 ק"ג) סיים חמישי

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט