חפש רק בנושא זה






במה לבחור?
שלום גיא,
אם המטרה היא חיזוק שרירי הרגליים שלך אני הייתי מוסיף אימון התנגדות שמטרתו שיפור בכוח השרירי, לדוגמא: אימון משקולות, אימון התנגדות בעזרים ביתיים, טיפוס על גבי מדרגות גבוהות וכו''.
אני מבין שאתה רוצה שזה יהיה מתקן ביתי ולא אופניים של ממש לרכיבה בשטח. אגב, לאופני שטח יש פוטנציאל הנאה גדול יותר וגם אלמנט שיפור גבוה בשל הרכיבה המגוונת.
אופני ספינינג יכולות להיות פתרון מצוין, במיוחד אם אתה לא סובל מבעיות מפרקיות. אופני כורסא מאפשרות באמת זוית רכיבה שונה ונוחה יותר לאנשים מסוימים.
אני חושב שאתה צריך פשוט לגשת ולבחון את הסוגים השונים ולראת מה הנכון ביותר עבורך.
בהצלחה!
מולי

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

טניס שולחן: טל ישראלי, חניך אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, זכה במדליית ארד קבוצתית באליפות הונגריה הפתוחה

נבחרת הנשים בג'ודו מארחת במכון וינגייט מחנה אימון בין-לאומי בהשתתפות נבחרות מבריטניה ומאוזבקיסטן

מדליית ארד לאנסטסיה גורבנקו במשחה ה-200 מ' מ.א בתוצאה 2:13:52 דקות בתחרות סבב ה-Pro Swim בגרינסברו ארה"ב

מקום ראשון למטפסים הפראלימפיים, מיכאל שפייזר ומור ספיר, באליפות הולנד הפתוחה לטיפוס פראלימפי

מדליית כסף לשחיין מרקוס שלזינגר ב-50 מ' פרפר בתוצאה 23.35 שניות (בבריכות קצרות) בגביע "ניקו סאפיו" בגנואה