חפש רק בנושא זה






וויסות מעודן
שלום רב,
ממה שאני מבין הכאבים האלה מופיעים רק בעת הווסת. האם את סובלת גם מכאבי טרום מחזור באופן ניכר? כאבי ראש? כאבי בטן? האם את מרגישה נפוחה?
מה שאפשר לעשות זה 10 ימים לפני הווסת לצרוך מגנזיום יחד עם ויטמין B6 ואולי חומצות שומן חיוניות כמו שיש בשמן נר הלילה (GLA).
חוץ מזה, את רצה בנפח מרשים מאוד. אולי תכווני את נפחי הריצה כך שבכל שבוע רביעי (בעת הווסת) יהיה זה שבוע קל יותר. זה דבר מקובל בפריודיזציה של אימון.
בברכה,
מולי

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

טניס שולחן: טל ישראלי, חניך אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, זכה במדליית ארד קבוצתית באליפות הונגריה הפתוחה

נבחרת הנשים בג'ודו מארחת במכון וינגייט מחנה אימון בין-לאומי בהשתתפות נבחרות מבריטניה ומאוזבקיסטן

מדליית ארד לאנסטסיה גורבנקו במשחה ה-200 מ' מ.א בתוצאה 2:13:52 דקות בתחרות סבב ה-Pro Swim בגרינסברו ארה"ב

מקום ראשון למטפסים הפראלימפיים, מיכאל שפייזר ומור ספיר, באליפות הולנד הפתוחה לטיפוס פראלימפי

מדליית כסף לשחיין מרקוס שלזינגר ב-50 מ' פרפר בתוצאה 23.35 שניות (בבריכות קצרות) בגביע "ניקו סאפיו" בגנואה