חפש רק בנושא זה






אחוזי תזזית
שלום רב,
אני לא מבין לגמרי למה את מתכוונת בשאלתך אבל אנסה בכל זאת.
כמות השומן בגוף תלויה במספר תאי השומן ובגודל שלהם. יכולת אגירת השומן קיימת אצל כל אחד מאיתנו והפרזה קלורית לאורך זמן תגרום לצבירה עודפת של שומן.
אורח חיים בריא שכולל פעילות גופנית קבועה ומבוקרת, תזונה נכונה ומאוזנת והרגלי שינה ומנוחה בריאים יסייעו לנו כמובן למנוע עלייה במסת השומן שלנו ובמקרים רבים אף לשנות את הרכב הגוף - להפחית בכמות השומן ולהעלות את מסת השריר.
זהו תהליך אימון נכון. איך עושים זאת? זו כבר שאלה אחרת ואת הפתרון לה יתנו לך המומחים בתחום לאחר מבדקים וייעוץ.
בברכה,
מולי

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

אליפות אירופה בבריכות קצרות: אנסטסיה גורבנקו סיימה במקום ה-7 בגמר משחה ה-400 מ' מ.א בתוצאה 4:37:92 ד'

מקום 8 ליעקב טומרקין בגמר ה-200 מ' גב בתוצאה 1:53:00 דקות באליפות אירופה בבריכות קצרות

במרוץ לטוקיו: גילי כהן, גפן פרימו, שירה ראשוני, גילי שריר, תמנע נלסון לוי, ענבל שמש ורז הרשקו תשתתפנה בטורניר המסטארס בסין שייפתח ב-12.12.19

שיא ישראל לרביעיית השליחים: מירון חירותי, מרקוס שלזינגר, תומר פרנקל וגל גרומי כהן ב-50*4 חופשי בתוצאה 1:26:90 דקות באליפות אירופה בבריכות קצרות בגלאזגו

רץ המרתון איימרו עלמיה, קבע את הקריטריון האולימפי לטוקיו 2020 כשסיים את מרתון ולנסיה בתוצאה 2:11:02 שעות