חפש רק בנושא זה






רכיבת אופניים ועבודת משקולות
מולי שלום רב,

לפני כ 3 חדשים התחלתי לבצע אימוני משקולות לחיזוק הרגליים כולל סקווטים ( 5 סטים: מ 50 קג * 15 חזרות קג עד 90 קג * 8 חזרות), לאחר מכן ע"ג מכשירים עבודה על הארבע ראשי(פשיטה) והאמסטרינג עם משקלים גבוהים. אימון כזה פעם 1 בשבוע.
שמתי לב כי רכיבת האופניים די נפגעה מכך וקשה לי לרכב יותר מפעמיים בשבוע, נדרשת מנוחה מעבודת המשקולות לפחות 3 ימים.
הקושי בא לידי ביטוי בסחיבה בעליות ובכך שאינני מצליח להרים דופק ליותר מ165 (לפני כן הגעתי לדפקים של 185 ללא בעיה).
גילי 38, משקלי 74 קג.
האם אימון המשקולות מתאים לרכיבה (הרים)?
האם לרוכב שאינו תחרותי \ הישגי יש טעם להמשיך בסוג אימון זה?
מטרתי - שיפור כושר הרכיבה, ו"כושר גופני כללי" האם יש צורך בשינוי כלשהו בעבודת המשקולות?

מודה לך מאוד.

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
נקבע מועד חדש: טקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים בטוקיו יתקיים ב-23.7.21. בהצלחה!

אתכם גם בימי קורונה: אל תחמיצו את סדרת ההרצאות המקוונות של ביה"ס למאמנים ולמדריכים

נלחמים על הכושר: נבחרת השחייה הפראלימפית מתאמנת בבריכה הלאומית במכון וינגייט

המרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט, ממשיך גם בימים אלו לשרת את ספורטאי ההישג המגיעים למכון

שחקן הבדמינטון האולימפי, מישה זילברמן יתאמן בתקופה הקרובה במכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט

פעילות הספורט ההישגי במכון וינגייט נמשכת במתכונת מצומצמת בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומשרד התרבות והספורט

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, הלימודים בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן מושבתים מה-13.3.20 ועד להודעה חדשה

מנויים יקרים, בהתאם להוראות משרד הבריאות, מה-14.3.20, לא תתקיים פעילות במועדון הספורט: לא יתקיימו שיעורי סטודיו ומתקני הכושר, טניס השולחן, מגרשי הטניס והבריכות יהיו סגורים עד להודעה חדשה

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט