חפש רק בנושא זה






כמות צריכת חלבונים??
לא מזמן שמעתי וקראתי מספר מחקרים שעדיף לצרוך ביום כמות של כ-25-30 גרם חלבון ולא יותר, כיוון שלמרות שהיותו חומר חיוני לבניית הגוף, כמות גדולה מדי עלולה להזיק למערכת העיכול, הכליות וכו'', אני מתאמן באופן רצוף ומסיבי בחדר כושר וצורך הרבה חלבונים כדי לבנות את השריר, כולל אבקת חלבונים, האם מעצם העובדה שהשרירים שלי עובדים וצריכים את החלבון, זה בסדר שאני צורך כמות יותר גדולה של חלבונים כי בגלל האימון שלי הגוף צריך כמות יותר גדולה של חלבון, או שמא התריכה הזאת של החלבון אינה הכרחית לשריר ועלולה גם לפגוע בי כי מדובר בכמות גדולה מידי של חלבון, כמו כן האם החלבון שבאבקות החלבונים שונה משאר החלבונים? - החלבון הצימחי, החלבון שמהבשר וכו'' ובקיצור האם כדאי לי להמשיך לצרוך כמות גדולה של חלבונים ולהשתמש באבקת החלבונים לאחר האימון הגופני שלי? אשמח לקבל תגובה לעניין-תודה רבה, עידן

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
אביב של בריאות וחג פסח שמח ממכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט

אתכם גם בימי הקורונה: אל תחמיצו את סדרת ההרצאות המקוונות של ביה"ס למאמנים ולמדריכים

המרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט, ממשיך גם בימים אלו לשרת את ספורטאי ההישג שזכו להיתר מיוחד

פעילות הספורט ההישגי במכון וינגייט נמשכת במתכונת מצומצמת בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומשרד התרבות והספורט

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, הלימודים בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן מושבתים מה-13.3.20 ועד להודעה חדשה

מנויים יקרים, בהתאם להוראות משרד הבריאות, מה-14.3.20, לא תתקיים פעילות במועדון הספורט: לא יתקיימו שיעורי סטודיו ומתקני הכושר, טניס השולחן, מגרשי הטניס והבריכות יהיו סגורים עד להודעה חדשה

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט