חפש רק בנושא זה






לא סוחב בעליה
שלום גד,
אימון משקולות עצים בהחלט יכול לגרום לעייפות ולירידה ביכולת של בצוהסבולת, בייחוד בשלב ההסתגלות. כל גירוי אימוני חדש דורש תהליכי התאמה והסתגלות. השאלה היא האם האימון שביצעת הוא האימון הנכון. אני לא מכיר את היכולות שלך אבל נראה לי שהמינון הוא מוגזם והוא מכוון לתהליכי היפרטרופיה (הגדלת מסת השריר). מה עוד שאימון אחד בשבוע אין לו אפקט, אתה בעצם בכל פעם עלול לגרום לנזק שרירי.
מרכיב הכוח חשוב מאוד לרוכבים אבל צריך כמובן להתאים את אופי האימון לרמת הרוכב ולמטרות. יכול להיות שצריך להתמקד יותר בפיתוח כוח ולא בפיתוח מסה (מספר חזרות קטן יותר) ולגבות את הענין באימוני עליות בהם אתה נדרש לייצר הספק גבוה ולתרגם את יכולת הכוח בחדר הכוח ליכולת ספציפית של רכיבה.
אני גם ממליץ לך על ביצוע מבדק סף חומצת חלב ברכיבה.
בברכה,
מולי

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
אביב של בריאות וחג פסח שמח ממכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט

אתכם גם בימי הקורונה: אל תחמיצו את סדרת ההרצאות המקוונות של ביה"ס למאמנים ולמדריכים

המרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט, ממשיך גם בימים אלו לשרת את ספורטאי ההישג שזכו להיתר מיוחד

פעילות הספורט ההישגי במכון וינגייט נמשכת במתכונת מצומצמת בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומשרד התרבות והספורט

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, הלימודים בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן מושבתים מה-13.3.20 ועד להודעה חדשה

מנויים יקרים, בהתאם להוראות משרד הבריאות, מה-14.3.20, לא תתקיים פעילות במועדון הספורט: לא יתקיימו שיעורי סטודיו ומתקני הכושר, טניס השולחן, מגרשי הטניס והבריכות יהיו סגורים עד להודעה חדשה

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט