חפש רק בנושא זה






קל רגליים
שלום אריק,
בוודאי שמשקל נמוך יותר יעזור לך לרוץ מהר יותר. השאלה היא האם אתה באמת יכול להוריד משקל מבלי לפגוע במסת השריר. אני לא מכיר את מבנה הגוף שלך אבל אם מדובר במבנה רחב ושרירי המשימה היא די קשה. אם קיימים עודפי משקל שמקורם בשומן עודף זה כבר סיפור אחר.
מה שכדאי לבדוק זה את סוג האימונים שלך. אני חושב שהערכת היכולות האירוביות שלך יכולה לעזור לתכנון טוב יותר של האימון.
אני מציע לך לעשות בדיקת סף חומצת חלב בוינגייט 09-8639400 ואחר כך לקבל ייעוץ לגבי תוכנית אימונים.
בברכה,
מולי

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
נקבע מועד חדש: טקס הפתיחה של המשחקים האולימפיים בטוקיו יתקיים ב-23.7.21. בהצלחה!

אתכם גם בימי קורונה: אל תחמיצו את סדרת ההרצאות המקוונות של ביה"ס למאמנים ולמדריכים

נלחמים על הכושר: נבחרת השחייה הפראלימפית מתאמנת בבריכה הלאומית במכון וינגייט

המרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט, ממשיך גם בימים אלו לשרת את ספורטאי ההישג המגיעים למכון

שחקן הבדמינטון האולימפי, מישה זילברמן יתאמן בתקופה הקרובה במכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט

פעילות הספורט ההישגי במכון וינגייט נמשכת במתכונת מצומצמת בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומשרד התרבות והספורט

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, הלימודים בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן מושבתים מה-13.3.20 ועד להודעה חדשה

מנויים יקרים, בהתאם להוראות משרד הבריאות, מה-14.3.20, לא תתקיים פעילות במועדון הספורט: לא יתקיימו שיעורי סטודיו ומתקני הכושר, טניס השולחן, מגרשי הטניס והבריכות יהיו סגורים עד להודעה חדשה

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט