חפש רק בנושא זה






אימונים ובדיקות
שלום מולי,
שמי מגל, בן 24, אני רץ כבר כמה שנים ולפני חצי שנה התחלתי להשתתף במירוצי 10 ק"מ וחצי מרתון. ממוצע 40 ק"מ בשבוע.
כמה שאלות:
א. בריצות הנפח שלי של שעה וחצי עד שעתיים באחוז דופק 70-73 % בממוצע (לא רוצה להוריד משקל) האם יש משמעות להגביר בקילומטר שניים אחרונים ל80% בשביל לתרגל את הגוף בגיוס סיבים נוספים? או שהדבר פוגע במטרת האימון?
ב. האם אתה יכול להסביר איך רצים טמפו? מתחיל לאט ומגביר עד קצב של סח"ח? כמה ק"מ?
ג. עוד לא ביצעתי אף פעם בדיקת מאמץ. האם בדיקה של סח"ח תכלול גם VO2max או שצריך כל אחד בנפרד? מה לגבי RMR? האם בתור אדם רזה
(bmi =19.85) היית ממליץ על הבדיקה בכדי לדעת איך לא להוריד במשקל?
יצא ארוך אבל כל שאלה נבחרה בקפידה,
תודה מראש.
מגל

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
אתנה zoom: אל תחמיצו את הרצאתה של מורן סמואל, "לעבור את הקו", שתתקיים ביום רביעי, ה-5.8.20 בשעה 20:30

יום פתוח ללימודי נטורופתיה עם ראשת המסלול, ד"ר מירה כהן שטרקמן, יתקיים ביום שישי, ה-14.8.20, בשעה 10:00

חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן