חפש רק בנושא זה






משקל סגולי
שלום רב,
ממה שאתה מתאר אתה די רחוק מריצה ועד שלא תפתור את הבעיות האורתופדיות שלך נראה לי שלא כדאי לנסות ולהעמיס שוב. אתה בעודף משקל, לא בכושר ריצה ולפי דבריך גם לא מספיק חזק. שילוב כזו בתוספת העמסה כמו ריצה היא מתכון לנזק נוסף.
שחייה זו חלופה מצויינת אבל כמובן שאינה ספציפית לריצה. ניתן לבצע אימוני ריצה במים או כל פעילות אחרת ללא נשיאת משקל. זו פעילות מצוינת ומשקמת.
אני חושב שאתה צריך להגיע לאבחון אורתופדי, תזונתי ופיסיולוגי על מנת להתאים לך תוכנית עבודה ותזונה שתאפשר לך לחזור לרוץ.
אתה יכול לפנות למרכז לרפואת ספורט בוינגייט 09-8639400
בברכה,
מולי

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
אביב של בריאות וחג פסח שמח ממכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט

אתכם גם בימי הקורונה: אל תחמיצו את סדרת ההרצאות המקוונות של ביה"ס למאמנים ולמדריכים

המרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט, ממשיך גם בימים אלו לשרת את ספורטאי ההישג שזכו להיתר מיוחד

פעילות הספורט ההישגי במכון וינגייט נמשכת במתכונת מצומצמת בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומשרד התרבות והספורט

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, הלימודים בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן מושבתים מה-13.3.20 ועד להודעה חדשה

מנויים יקרים, בהתאם להוראות משרד הבריאות, מה-14.3.20, לא תתקיים פעילות במועדון הספורט: לא יתקיימו שיעורי סטודיו ומתקני הכושר, טניס השולחן, מגרשי הטניס והבריכות יהיו סגורים עד להודעה חדשה

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט