חפש רק בנושא זה






מגל וחרב
שלום מגל,
האם ערכי הדופק שעליהם אתה מדבר הם אחוזים מתוך הדופק המרבי האמיתי שלך או שזה על פי דופק חזוי? אם זה על פי דופק חזוי יש סיכוי די גבוה שאתה מפספס משום שטווח הטעות הוא די גדול.
לגבי ריצות הנפח - הגברה בסיום לא נראית לי משמעותית ולדעתי כדאי לעבוד על מרכיבים נוספים של היכולת האירובית באימונים כמו פארטלק, ריצות טמפו או אימוני הפוגות. אימון נפח אירובי צריך להיות רגוע יותר מבלי להגביר עצימות.
ריצות טמפו הם באזור של הסח"ח ואפילו קצת למעלה מכך. כמובן שצריך לבצע חימום וכניסה הדרגתית ואז להעלות את הקצב לאזור הרצוי. בד"כ מדובר על טווחים של עשרות דקות לריצות מסוג זה.
לא נראה לי שאתה צריך בדיקת RMR, זה מיותר. מה שכן אולי יכול לעזור לך זה ייעוץ תזונתי.
אני ממליץ לך על בדיקת סף חומצת חלב ופחות על צח"מ. לסח"ח יש ערך גבוה יותר מבחינת ההמלצות והיישום.
בברכה,
מולי

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back