חפש רק בנושא זה






דרך הגב
שלום יניב,
אם אתה מרגיש שיציבתך נפגמת אני מניח שכדאי לך לעשות עם זה משהו. קשה לי להאמין שהרקע ליציבה הכפופה מקורו בחולשת שרירי הגב. ממה שאתה מתאר אתה לא נשמע בן אדם חלש.
אם זה ענין של מודעות כדאי לעבוד על זה. אם היציבה הכפופה מקורה בקיצור מומלץ לשפר את טווחי התנועה.
בכל מקרה אימון אמור להיות משהו הרמוני ולא ליצור עיוותים, במיוחד כאשר לא מדובר בספורט תחרותי.
לגבי אופן שילוב התרגילים אני מציע שתשאל את משה שחר בפורום חדרי כושר.
בברכה,
מולי

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back