חפש רק בנושא זה






חלוקה מומלצת
שלום יועד,
ברפואה הטבעית אנחנו מכירים שיטות תזונה רבות ומגוונות, בהן תמהיל החלבונים/פחמימות/שומנים משתנה בהתאם לגישה הפילוסופית ו/או המטרה הטיפולית.
באופן רגיל, התזונה המומלצת המקובלת למניעת מחלות לאדם בוגר היא: 15-20 אחוז שומנים,
50-60 אחוז פחמימות (מומלץ פחמימות מורכבות) ו 30-40 אחוז חלבונים או 0.8 גר'' חלבון לכל 1 ק"ג ממשקל הגוף. כמובן שיש דגשים מסויימים - ספציפיים לגבי מצב בריאותי, פעילות ספורטיבית וסוג הפעילות.
מומלץ לצרוך כ 25-35 גר'' סיבים תזונתיים ליום או כ 17 גר'' לכל 1000 קלוריות.
וחשוב מאד- מים- 2-3 ליטר ליום ואף יותר- בהתאם למצב הביראות, מזג האויר, פעילות ספורטיבית ואורח חיים.

בברכה
מירה

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back