חפש רק בנושא זה






חלוקה מומלצת
שלום יועד,
ברפואה הטבעית אנחנו מכירים שיטות תזונה רבות ומגוונות, בהן תמהיל החלבונים/פחמימות/שומנים משתנה בהתאם לגישה הפילוסופית ו/או המטרה הטיפולית.
באופן רגיל, התזונה המומלצת המקובלת למניעת מחלות לאדם בוגר היא: 15-20 אחוז שומנים,
50-60 אחוז פחמימות (מומלץ פחמימות מורכבות) ו 30-40 אחוז חלבונים או 0.8 גר'' חלבון לכל 1 ק"ג ממשקל הגוף. כמובן שיש דגשים מסויימים - ספציפיים לגבי מצב בריאותי, פעילות ספורטיבית וסוג הפעילות.
מומלץ לצרוך כ 25-35 גר'' סיבים תזונתיים ליום או כ 17 גר'' לכל 1000 קלוריות.
וחשוב מאד- מים- 2-3 ליטר ליום ואף יותר- בהתאם למצב הביראות, מזג האויר, פעילות ספורטיבית ואורח חיים.

בברכה
מירה

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
כנס WInTech לחדשנות טכנולוגית בתחום הספורט יתקיים ב-24.2.20 במכון וינגייט. יש לכם רעיון חדשני שישנה את עולם הספורט? הירשמו עכשיו!

יום פתוח לקורסים ולמסלולי הלימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן, יתקיים ביום שישי ה-6.3.20 בשעה 9:30. הירשמו עכשיו

הכנס השנתי של מכון וינגייט לפיטנס לתנועה יתקיים ב-3.4.20. מספר המקומות מוגבל

צפוניים? מוזמנים להפנינג הפתיחה של שלוחת ביה"ס החדשה ב-20.3.20, בקניון עזריאלי קריית אתא. ההרשמה באתר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט