חפש רק בנושא זה






בפירות וירקות, בתה , בקפה , ובעוד רכיבים רבים וטובים יש נוגדי חימצון
אנו משלבים אותם במזוננו ובכך מאפשרים נטרול במידה מסויימת של הרדיקלים החופשיים .

גם פעילות גופנית, אימון כוח ואימון אירובי תורמים להפחתה של הרדיקלים החופשיים באופן שאיני ממש בקיא בו... נוצר מצב כזה פרדוקסלי , שבעת האימון החמצון גדל מאוד , אך בימי ההתאוששות הרמה יורדת אף מתחת לממוצע , מכאן יתרונו של האימון השגרתי...

רק אל תגזים מדי , כי כנראה האפקט של אימון יתר מתבטא באי יכולת של הגוף להתאושש ולהשיב לעצמו את הרמה הממוצעת (ומטה ) של הרדיקלים החופשיים המזיקים

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

טניס שולחן: טל ישראלי, חניך אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, זכה במדליית ארד קבוצתית באליפות הונגריה הפתוחה

נבחרת הנשים בג'ודו מארחת במכון וינגייט מחנה אימון בין-לאומי בהשתתפות נבחרות מבריטניה ומאוזבקיסטן

מדליית ארד לאנסטסיה גורבנקו במשחה ה-200 מ' מ.א בתוצאה 2:13:52 דקות בתחרות סבב ה-Pro Swim בגרינסברו ארה"ב

מקום ראשון למטפסים הפראלימפיים, מיכאל שפייזר ומור ספיר, באליפות הולנד הפתוחה לטיפוס פראלימפי

מדליית כסף לשחיין מרקוס שלזינגר ב-50 מ' פרפר בתוצאה 23.35 שניות (בבריכות קצרות) בגביע "ניקו סאפיו" בגנואה