חפש רק בנושא זה






בפירות וירקות, בתה , בקפה , ובעוד רכיבים רבים וטובים יש נוגדי חימצון
אנו משלבים אותם במזוננו ובכך מאפשרים נטרול במידה מסויימת של הרדיקלים החופשיים .

גם פעילות גופנית, אימון כוח ואימון אירובי תורמים להפחתה של הרדיקלים החופשיים באופן שאיני ממש בקיא בו... נוצר מצב כזה פרדוקסלי , שבעת האימון החמצון גדל מאוד , אך בימי ההתאוששות הרמה יורדת אף מתחת לממוצע , מכאן יתרונו של האימון השגרתי...

רק אל תגזים מדי , כי כנראה האפקט של אימון יתר מתבטא באי יכולת של הגוף להתאושש ולהשיב לעצמו את הרמה הממוצעת (ומטה ) של הרדיקלים החופשיים המזיקים

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
שר התרבות והספורט החדש, חילי טרופר, ביקר במכון וינגייט ואמר: "זהו מפגש עם ערכים של שאפתנות, מקצועיות ושליחות"

מפעלי קיץ 2020 יתקיימו השנה במתכונת ייחודית המשלבת למידה מקוונת והשתלמות מעשית במכון וינגייט. ההרשמה בעיצומה - אל תחמיצו!

בדרך לשגרה: חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן

המרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט, ממשיך גם בימים אלו לשרת את ספורטאי ההישג של ישראל

מועדון הכושר למנויים, שב לפעול בהתאם ובכפוף להנחיות משרד הבריאות

ספורטאי הסגלים האולימפיים של ישראל בספורט היחידני חזרו לאימונים בכפוף להנחיות משרד הבריאות

חודשו הלימודים בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן במתכונת מקוונת