חפש רק בנושא זה






דוריאן ייטס
הוא דווקא באדיבילדר מאוד חזק, והוא אהב מאוד את התרגילים המורכבים עם המוט האולימפי, הוא אחד שבד"כ יודע על מה הוא מדבר.
העניין הוא מספר דברים:
1. הוא באדיבילדר מאוד מאוד חזק. מבחינה פיזיולוגית הוא מתאמן מתקדם וכל צורה שבה הוא יבחר להתאמן ולהתקדם במצבו, היא לא רלוונטית לא לבינוני ובטח שלא למתחיל (99% ממתאמני חדרי הכושר).
2. גם אם הוא היה עובד ככה בתחילת הדרך שלו, זה לא אומר שזו הצורה הנכונה. פעמים רבות מתאמנים שהם א. פריקים גנטיים. ב. משתמשים בסטרואידים ושאר משפרי התאוששות. ג. שני הדברים יחד. מבצעים תכניות שעל הנייר לא נראות הגיוניות, והם מפיקים מהן תועלת יפה.
מהנסיון הזה לחקות מפתחי גוף נולדו 99% מהמיתוסים שקיימים היום.
תבין, ברגע שאתה משתמש בסטרואידים, גם אם אתה מתאמן מתחיל, תוכל לא רק לשרוד נפח מטורף בכל אימון, אלא גם להתקדם במשקלים מאימון לאימון. תחשוב שהחומרים הללו נותנים לך "מערכת התאוששות נוספת", בנוסף לזאת שכבר יש לך.
חשוב להבין מה אומר הכשלון הזה והאם יש בזה משהו מיוחד?
התשובה היא לא. בתכנית טובה כשלון בתרגילי הבסיס הוא מדד לזה שלא התאוששת כראוי / לזה שאתה כבר לא בשלב שהיית בו עד עכשיו ושהגיע הזמן לשנות את תכנון האימונים (למשל, אדם עם סקווט של 140 ל- 5 חזרות, שנמצא בתכנית למתחיל ותכנן לעלות במשקלי העבודה, וגילה שהוא לא הצליח. ייתכן מאוד שזה בגלל שהוא כבר לא מתחיל והגיע הזמן לעבור לתכנון שבועי.). קיימת השערה (והדגש הוא על "השערה") על סמך נסיון של מאמני כח שברגע שאתה מגיע למצב שבו אתה נותן מאמץ עילאי, על מנת לא להכשל (כמו שקורה כשאתה נכשל), אז אתה "שורף" את מערכת העצבים המרכזית, והיא תצטרך לעבור התאוששות רצינית על מנת שתוכל להפיק כח והספק בצורה מיטבית באימון הבא. כמו כן, לאחר שמצב כזה קורה, ייתכן שיהיה קשה למתאמן להפיק כח מקסימלי באותו האימון.

בשורה התחתונה, אם אתה משתמש בדברים שהוא משתשמש בהם, תמיד תוכל להוסיף עוד כמה חזרות מעבר למתוכנן, עד שתכשל, ולשרוד את האקסטרה עבודה הזאת (גם ב- STARTING STRENGTH למשל, תוכל להוסיף עוד חזרות, מעבר לחמישיות, אם אתה מרגיש שאתה יכול. ללא סטרואידים, זה יפגע לך בהתאוששות).

כשלון זה בסך הכל מצב שבו אתה לא יכול לבצע עוד חזרות. אני בטוח שאם תשאל את ייטס מה המטרה בתכנית אימונים, הוא יאמר לך, להתקדם ולהתחזק.

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

טניס שולחן: טל ישראלי, חניך אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, זכה במדליית ארד קבוצתית באליפות הונגריה הפתוחה

נבחרת הנשים בג'ודו מארחת במכון וינגייט מחנה אימון בין-לאומי בהשתתפות נבחרות מבריטניה ומאוזבקיסטן

מדליית ארד לאנסטסיה גורבנקו במשחה ה-200 מ' מ.א בתוצאה 2:13:52 דקות בתחרות סבב ה-Pro Swim בגרינסברו ארה"ב

מקום ראשון למטפסים הפראלימפיים, מיכאל שפייזר ומור ספיר, באליפות הולנד הפתוחה לטיפוס פראלימפי

מדליית כסף לשחיין מרקוס שלזינגר ב-50 מ' פרפר בתוצאה 23.35 שניות (בבריכות קצרות) בגביע "ניקו סאפיו" בגנואה