חפש רק בנושא זה






והשאלה שנשאלת היא...
מה זה נותן לך?
נכון, זה "שורף" לך את מערכת העצבים המרכזית, או לפחות נותן לך תחושה כזאת (כי זאת בסה"כ השערה)... אבל מה זה נותן לך מבחינת התקדמות?
איך זה עוזר לך להתקדם ולהתחזק מהר יותר?
התשובה היא, שזה לא!
יש כאן שימוש ב"שיטה" לצורך שימוש ב"שיטה", ולא כי היא באמת מסייעת לך להתחזק מהר יותר.
ההתחזקות תבוא מהתקדמות מובנית בתכנית, ולא מזה שאתה מביא את עצמך בסוף כל אימון למצב שאתה לא יכול להזיז את הידיים.
גם אם הפקת כח עילאי היא משהו שיביא ליותר סטרס על מערכת העצבים המרכזית, עצם העובדה שזה יאלץ מתחיל לדחות אימונים (עקב פרק הזמן הגדול יותר שנדרש להתאוששות) הופך את הדבר למיותר, כי זה יפגע בתדירות האימונים.
בשורה התחתונה, זה מאוד טריוויאלי לומר שהמטרה באימון היא להתקדם כמה שיותר מהר בפרמטר מסויים (נגיד כח) ולא סתם לעשות את כל מה שתעשיית הכושר שיווקה כ"שיטות" רק לצורך העשייה שלהן.
הרבה פעמים ה"כלי" הופך למטרה, ואז שוכחים פתאום מה המטרה האמיתית והאם הכלי הזה מביא אותך אליה בכלל.

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

טניס שולחן: טל ישראלי, חניך אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, זכה במדליית ארד קבוצתית באליפות הונגריה הפתוחה

נבחרת הנשים בג'ודו מארחת במכון וינגייט מחנה אימון בין-לאומי בהשתתפות נבחרות מבריטניה ומאוזבקיסטן

מדליית ארד לאנסטסיה גורבנקו במשחה ה-200 מ' מ.א בתוצאה 2:13:52 דקות בתחרות סבב ה-Pro Swim בגרינסברו ארה"ב

מקום ראשון למטפסים הפראלימפיים, מיכאל שפייזר ומור ספיר, באליפות הולנד הפתוחה לטיפוס פראלימפי

מדליית כסף לשחיין מרקוס שלזינגר ב-50 מ' פרפר בתוצאה 23.35 שניות (בבריכות קצרות) בגביע "ניקו סאפיו" בגנואה