חפש רק בנושא זה






והשאלה שנשאלת היא...
מה זה נותן לך?
נכון, זה "שורף" לך את מערכת העצבים המרכזית, או לפחות נותן לך תחושה כזאת (כי זאת בסה"כ השערה)... אבל מה זה נותן לך מבחינת התקדמות?
איך זה עוזר לך להתקדם ולהתחזק מהר יותר?
התשובה היא, שזה לא!
יש כאן שימוש ב"שיטה" לצורך שימוש ב"שיטה", ולא כי היא באמת מסייעת לך להתחזק מהר יותר.
ההתחזקות תבוא מהתקדמות מובנית בתכנית, ולא מזה שאתה מביא את עצמך בסוף כל אימון למצב שאתה לא יכול להזיז את הידיים.
גם אם הפקת כח עילאי היא משהו שיביא ליותר סטרס על מערכת העצבים המרכזית, עצם העובדה שזה יאלץ מתחיל לדחות אימונים (עקב פרק הזמן הגדול יותר שנדרש להתאוששות) הופך את הדבר למיותר, כי זה יפגע בתדירות האימונים.
בשורה התחתונה, זה מאוד טריוויאלי לומר שהמטרה באימון היא להתקדם כמה שיותר מהר בפרמטר מסויים (נגיד כח) ולא סתם לעשות את כל מה שתעשיית הכושר שיווקה כ"שיטות" רק לצורך העשייה שלהן.
הרבה פעמים ה"כלי" הופך למטרה, ואז שוכחים פתאום מה המטרה האמיתית והאם הכלי הזה מביא אותך אליה בכלל.

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
מפעלי הקיץ 2020 יתקיימו השנה במתכונת ייחודית המשלבת למידה מקוונת והשתלמות מעשית במכון וינגייט. ההרשמה בעיצומה - אל תחמיצו!

בדרך לשגרה: חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן

המרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט, ממשיך גם בימים אלו לשרת את ספורטאי ההישג של ישראל

מועדון הכושר למנויים, שב לפעול בהתאם ובכפוף להנחיות משרד הבריאות

ספורטאי הסגלים האולימפיים של ישראל בספורט היחידני חזרו לאימונים בכפוף להנחיות משרד הבריאות

חודשו הלימודים בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן במתכונת מקוונת