חפש רק בנושא זה






סתם מעניין אותי שיטת הלימודים שלך באוניברסיטה :)
ובכלל ההתנהלות שלך בחיים ...

אני חושב שבהרבה מהתחומים שאנו מתעסקים בהם באופן קבוע , אנו משנים את התוכניות כל הזמן, ומנסים אסטרטגיות פעולה אחרות...

כשאני חושב על אימון בחדר כושר ישר עולה לי המחשבה שמאמן טוב , ומתאמן מנוסה צריך כל פעם להפעיל מניפולציות על השרירים בכדי שהם יגייסו יותר כוח ויתחזקו יותר עקב כך

כשאתה לומד , אתה כל יום באופן קבוע לומד בין 16:00-19:30 , כשבאמצע אתה לוקח הפסקה של 20 דקות?? תשובה אוטמטית אפילו בלי לחשוב שזה לא ככה , אלא אתה פועל בהתאם לזמן הפנוי , האנרגיה ועוד מיליון ואחת דברים.

כך גם בעבודה , שהיא יחסית מובנית, כל יום יש שינויים ואיתם אתה מתאים עצמך .... אז למה בשגרת אימונים צריך להתקע אם תוכנית חד גונית ויבשה????

ושוב - התפיסה שלך ששימוש בשיטות שלאחריהם אני לא יכול להזיז את הידיים היא מוטעית . אני אחרי זה מתפקד כרגיל, בלי כאבים, אולי רק נותן עוד יום של מנוחה מהרגיל. וגם בדבר זה אין פסול כי המנוחה באה כפונקציה של ההתאמצות באימון שקדם לה

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

טניס שולחן: טל ישראלי, חניך אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, זכה במדליית ארד קבוצתית באליפות הונגריה הפתוחה

נבחרת הנשים בג'ודו מארחת במכון וינגייט מחנה אימון בין-לאומי בהשתתפות נבחרות מבריטניה ומאוזבקיסטן

מדליית ארד לאנסטסיה גורבנקו במשחה ה-200 מ' מ.א בתוצאה 2:13:52 דקות בתחרות סבב ה-Pro Swim בגרינסברו ארה"ב

מקום ראשון למטפסים הפראלימפיים, מיכאל שפייזר ומור ספיר, באליפות הולנד הפתוחה לטיפוס פראלימפי

מדליית כסף לשחיין מרקוס שלזינגר ב-50 מ' פרפר בתוצאה 23.35 שניות (בבריכות קצרות) בגביע "ניקו סאפיו" בגנואה