חפש רק בנושא זה






מאמר נחמד
אמנם הוא מתעסק במתאמנים מתקדמים (ברמה של ספורטאי כח) שזקוקים לפריודיזציות (תכנון אימונים חודשי, או לפי תקופות גדולות עוד יותר וחלוקה לתקופות), אבל יש שם הרבה מאוד רעיונות כלליים שמאוד חשוב להבין.
הגישה לאימון, אם המטרה היא להגיע לתוצאות, צריכה להיות שיטתית. לא סתם גישה של "בוא נוסיף עוד תרגילים ונקרע את עצמנו", אלא גישה קצת יותר חכמה ולטווח ארוך יותר.
צריך להבין שמאימון אחד קשה כמה שהוא לא יהיה, לא יבואו תוצאות.
אחד המדדים להתקדמות והתחזקות הוא כמות העבודה שאדם יכול לבצע ללא הגעה לאימון יתר. ככל שאדם יהיה חזק יותר, כך הוא א. יוכל לבצע עבודה גדולה יותר בלי לגמור את מערכת ההתאוששות שלו (אימון יתר) ב. יתאושש מהר יותר מעבודה קבועה כלשהי (כלומר, אם פעם הוא היה מבצע עבודה X והיה לוקח לו יומיים להתאושש ממנה, כעת משהוא התחזק, ייקח לו נניח יום אחד להתאושש מאותה עבודה X).
http://articles.elitefts.com/training-articles/the-secret-to-increasing-strength-conditioning-rachel-edit/

חשוב לקחת מהמאמר את הנקודות הכלליות והחשובות ולא את הדברים הספציפיים שכתובים שם כי הם מתייחסים למתאמנים מתקדמים.

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
מפעלי הקיץ 2020 יתקיימו השנה במתכונת ייחודית המשלבת למידה מקוונת והשתלמות מעשית במכון וינגייט. ההרשמה בעיצומה - אל תחמיצו!

בדרך לשגרה: חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן

המרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט, ממשיך גם בימים אלו לשרת את ספורטאי ההישג של ישראל

מועדון הכושר למנויים, שב לפעול בהתאם ובכפוף להנחיות משרד הבריאות

ספורטאי הסגלים האולימפיים של ישראל בספורט היחידני חזרו לאימונים בכפוף להנחיות משרד הבריאות

חודשו הלימודים בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן במתכונת מקוונת