חפש רק בנושא זה






מאמר נחמד
אמנם הוא מתעסק במתאמנים מתקדמים (ברמה של ספורטאי כח) שזקוקים לפריודיזציות (תכנון אימונים חודשי, או לפי תקופות גדולות עוד יותר וחלוקה לתקופות), אבל יש שם הרבה מאוד רעיונות כלליים שמאוד חשוב להבין.
הגישה לאימון, אם המטרה היא להגיע לתוצאות, צריכה להיות שיטתית. לא סתם גישה של "בוא נוסיף עוד תרגילים ונקרע את עצמנו", אלא גישה קצת יותר חכמה ולטווח ארוך יותר.
צריך להבין שמאימון אחד קשה כמה שהוא לא יהיה, לא יבואו תוצאות.
אחד המדדים להתקדמות והתחזקות הוא כמות העבודה שאדם יכול לבצע ללא הגעה לאימון יתר. ככל שאדם יהיה חזק יותר, כך הוא א. יוכל לבצע עבודה גדולה יותר בלי לגמור את מערכת ההתאוששות שלו (אימון יתר) ב. יתאושש מהר יותר מעבודה קבועה כלשהי (כלומר, אם פעם הוא היה מבצע עבודה X והיה לוקח לו יומיים להתאושש ממנה, כעת משהוא התחזק, ייקח לו נניח יום אחד להתאושש מאותה עבודה X).
http://articles.elitefts.com/training-articles/the-secret-to-increasing-strength-conditioning-rachel-edit/

חשוב לקחת מהמאמר את הנקודות הכלליות והחשובות ולא את הדברים הספציפיים שכתובים שם כי הם מתייחסים למתאמנים מתקדמים.

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

טניס שולחן: טל ישראלי, חניך אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, זכה במדליית ארד קבוצתית באליפות הונגריה הפתוחה

נבחרת הנשים בג'ודו מארחת במכון וינגייט מחנה אימון בין-לאומי בהשתתפות נבחרות מבריטניה ומאוזבקיסטן

מדליית ארד לאנסטסיה גורבנקו במשחה ה-200 מ' מ.א בתוצאה 2:13:52 דקות בתחרות סבב ה-Pro Swim בגרינסברו ארה"ב

מקום ראשון למטפסים הפראלימפיים, מיכאל שפייזר ומור ספיר, באליפות הולנד הפתוחה לטיפוס פראלימפי

מדליית כסף לשחיין מרקוס שלזינגר ב-50 מ' פרפר בתוצאה 23.35 שניות (בבריכות קצרות) בגביע "ניקו סאפיו" בגנואה