חפש רק בנושא זה






תזונה יפנית
חזרתי מטיול ביפן, שבו במשך מעל שבועיים אכלתי כמו יפנית. הווה אומר, כמעט שלא אכלתי ירקות טריים, מוצרי חלב, לחם ומוצרי חיטה אחרים, סוכר. כמעט שלא שתיתי קפה.
אכלתי המון מלח; הרבה אורז לבן, אצות, דגים ופירות ים מכל גוון ומרקם - בעיקר לא מבושלים - הרבה טופו ומוצרי סויה אחרים, מעט ירקות מאודים ומומלחים, מעט מאוד עוף, ודי הרבה תה ירוק. פירות טריים אכלתי כנראה יותר מיפני ממוצע, אבל הרבה פחות מאשר בארץ.

בתקופה זו (שבה גם הלכתי המון) הפחתתי במשקל בערך ק"ג אחד. לחץ הדם שלי, שהוא מעט גבוה - נשאר כשהיה.
ההרגשה הכללית שלי ושל בעלי בכל התקופה היתה מצוינת. במערכת העיכול הרגשנו נוחות רבה, הרגשנו שבעים במשך שעות ארוכות אחרי האכילה.

הייתי מצפה שאתגעגע לסלט ירקות עסיסי עם שמן זית והמון לימון, גבינה לבנה ופרוסה הגונה של לחם מלא. ולא היא. אני ממש מרגישה רתיעה מלחזור לאכול את כל הדברים הטובים והמוכרים - ירקות טריים, מוצרי חלב דלי שומן, חומוס פול ושאר קטניות.

מעניין אותי לשמוע את התייחסותך, מירה, לתזונה כזאת; האם יש לה בעינייך יתרונות או חסרונות ידועים?
בתודה, מירה


כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

במרוץ לטוקיו: גילי כהן, גפן פרימו, שירה ראשוני, גילי שריר, תמנע נלסון לוי, ענבל שמש ורז הרשקו תשתתפנה בטורניר המסטארס בסין שייפתח ב-12.12.19

נחנך חדר הכוח ההישגי, המשופץ והמשודרג, לספורטאי ההישג במכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט

עכשיו זה רשמי: אליפות אירופה בהתעמלות אומנותית 2022 תתקיים בישראל