חפש רק בנושא זה






אני לא בטוחה שזה גורף, אבל מנסיוני האישי..
אם אני יודעת שאני צריכה להיות מרוכזת מתוק דווקא עושה לי רע (בניגוד לחברות שלי למשל שזה עושה אותן חדות יותר..), מאכלים קלים יותר ואני מעדיפה גם להוריד דברים שעושים לי "מעניין" בבטן, כל מיני חומוסים, שעועיות וכרובים למיניהם..
אני מאוד אוהבת לאכול ואני מנסה להמנע מריטלין כי זה עושה אותי לפעמים קצת אפאטית ואני מהבודדים שדווקא לא מרוצים מנושא דיכוי התיאבון. אני יכולה להמליץ גם על תוסף תזונה שאני מכניסה לתפריט, פיקנוגנול (של סולגאר) שעוזר לכל המערכות בגוף וגם להפרעות ריכוז וקשב. אולי כדאי גם לך להתייעץ עם נטורופת ולהכניס תוסף טבעי לתזונה היומית.
ככלל, הדרך הכי טובה היא ניסוי וטעיה. לכל אחד מתאים משהו אחר.. בהצלחה!

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
שר התרבות והספורט החדש, חילי טרופר, ביקר במכון וינגייט ואמר: "זהו מפגש עם ערכים של שאפתנות, מקצועיות ושליחות"

מפעלי קיץ 2020 יתקיימו השנה במתכונת ייחודית המשלבת למידה מקוונת והשתלמות מעשית במכון וינגייט. ההרשמה בעיצומה - אל תחמיצו!

בדרך לשגרה: חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן

המרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט, ממשיך גם בימים אלו לשרת את ספורטאי ההישג של ישראל

מועדון הכושר למנויים, שב לפעול בהתאם ובכפוף להנחיות משרד הבריאות

ספורטאי הסגלים האולימפיים של ישראל בספורט היחידני חזרו לאימונים בכפוף להנחיות משרד הבריאות

חודשו הלימודים בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן במתכונת מקוונת