חפש רק בנושא זה






תרופת שינה ללא מרשם
שלום וברכה
אני בן 25 בן אדם בריא
אני כרגע התחלתי לעבוד במשמרות
כשאני עובד בוקר אז יום לפני קשה לי מאוד להירדם. אני צריך לקום ב5 בבוקר וגם אם אני נכנס למיטה ב10 בלילה אני מתהפך עד 3 לפנות בוקר ואפילו לפעמים לא ישן בכלל!
הנה עכשיו לדוגמא אני לא נרדם ובעוד כשעה אני צריך כבר להתארגן לעבודה וזה מתסכל
אני לא מצליח להירדם ואז אני מסתכל על השעון שדופק ואז אני נהיה מתוסכל ועצבני וזה גורם לי עוד יותר להיות בלחץ ולא להרדם

השינה שלי בדרך כלל היא טובה ועמוקה ואין לי נדודי שינה
רק הקטע הזה של המשמרות כשאני עובד בבוקר אז קשה לי ללכת לישון מוקדם,

רציתי לדעת אם ישנה תרופה טובה ללא מרשם שיכולה לתת לי מענה בימים שאני צריך ללכת לישון מוקדם, אני צריך משהו די חזק שאגיב אליו כי אני באמת נכנס ללחץ ועצבים כשאני לא נרדם וזה משפיע עליי
ראיתי שיש המון תרופות כמו רסקיו מלטונין ועוד הרבה סוגים
רציתי לדעת מה הכי טוב כמה מיליגרם והכי משפיע?

אשמח לתשובות
תודה מראש!

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הוועד האולימפי הבין-לאומי החליט: המשחקים האולימפיים בטוקיו שיועדו ליולי 2020 נדחו לקיץ 2021

אתכם גם בימי קורונה: ההרצאות המקוונות של ביה"ס למאמנים ולמדריכים יוצאות לדרך

נבחרת התעמלות המכשירים עם ארטיום דולגופיאט, ממשיכה לקיים את אימוניה במכון, בכפוף להנחיות משרד הבריאות

המרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט, ממשיך גם בימים אלו לשרת את ספורטאי ההישג המגיעים למכון

שחקן הבדמינטון האולימפי, מישה זילברמן יתאמן בתקופה הקרובה במכון וינגייט, המכון הלאומי למצוינות בספורט

פעילות הספורט ההישגי במכון וינגייט נמשכת במתכונת מצומצמת בהתאם להנחיות משרד הבריאות ומשרד התרבות והספורט

בהתאם להנחיות משרד הבריאות, הלימודים בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן מושבתים מה-13.3.20 ועד להודעה חדשה

מנויים יקרים, בהתאם להוראות משרד הבריאות, מה-14.3.20, לא תתקיים פעילות במועדון הספורט: לא יתקיימו שיעורי סטודיו ומתקני הכושר, טניס השולחן, מגרשי הטניס והבריכות יהיו סגורים עד להודעה חדשה

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט