חפש רק בנושא זה






חילוף חומרים וספורט
היי
את הספורט גליתי אחרי הצבא. זרקתי את קופסאות הסיגריות לפח יחד עם הג''אנק- פוד והתחלתי לעשות אירובי, ספינינג ואימוני משקולות...ונהנתי דרך אגב מכל רגע של דופק מהיר...
בגיל 26 הופיעה לי בעיה בבלוטת התריס שהפכה להיות כרונית. האוכל הפך להיות סיפור מההפטרה. גיליתי שגם ברגעים של סתימת פה הירידה במשקל בעיתית וקטנה. גם פתאום ספורט הפך להיות עיסוק סביב קלוריות וירידה במשקל ולא רק בשביל הנאה.
אני יודעת שיש תשובה בקשר לבלוטת התריס- שזה התייעצות עם אנדוקרנולוג. אבל איך אני מחזירה לי את ההנאה שהייתה לי בספורט? שאני נכנסת לחדר כושר אני נשאבת אוטומטית למכשירי האירובי (כמו המסילה או הסטפר) ומתחילה את האימון האוטומט של האירובי. בחוגים- אני תמיד הולכת לאלה שהם אמבולנס של דופק מהיר...
הקטע הוא שאין לי כל כך זמן להקדיש לחדר כושר- אז בזמן שיש לי אני הולכת תמיד לאימוני סיבולת.
מה לעשות?
דרך אגב תוכל לפרט על כמות קלוריות השווה לאימוני אירובי (לדוגמא זומבה, טאי- בוקס, אירובי מדרגה, ספינינג וכ"ו)

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
יום פתוח ללימודי נטורופתיה עם ראשת המסלול, ד"ר מירה כהן שטרקמן, יתקיים ביום שישי, ה-17 ביולי, בשעה 9:30

מנויים יקרים, בהתאם להוראות משרד הבריאות, החל מיום רביעי, ה-7.7.20 בשעה 16:00 ועד להודעה חדשה, הופסקה פעילותו של מועדון הספורט, לרבות פעילות חדר הכושר, הבריכות, החוגים ומגרשי הטניס

חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן