חפש רק בנושא זה






מבדק יכולות
שלום אמיר,
כדי לשפר את זמן הביצוע בריצה ל-3 ק"מ צריך לשלב בין אימוני סבולת לבין אימוני הספק. בכל מקרה החלק של אימוני ההספק צריך להיות הקטן בתוכנית ועיקר הקילומטראז'' צריך להיות בריצות קלות עד לריצות סף.
האם יש לך תאריך מסויים בו עליך לעמוד בדרישות?
מה הן נקודות החוזקה שלך ומה הן נקודות החולשה? בכמה אתה רץ 1 ק"מ? מהו זמן הריצה שלך למרחק 5 ק"מ
בברכה,
מולי

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
יום פתוח ללימודי נטורופתיה עם ראשת המסלול, ד"ר מירה כהן שטרקמן, יתקיים ביום שישי, ה-17 ביולי, בשעה 9:30

מנויים יקרים, בהתאם להוראות משרד הבריאות, ביום רביעי, ה-7.7.20 ועד להודעה חדשה, הופסקה פעילותו של מועדון הספורט, לרבות פעילות חדר הכושר, הבריכות, החוגים ומגרשי הטניס

חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן