חפש רק בנושא זה






מאמצים משתנים
שלום אילן,
הדבר טבעי לחלוטין. במצב שכזה עליך להפיק הספק שרירי גבוה מאוד, דבר שדורש גיוס רב של יחידות מוטוריות ושחרור אנרגיה ממסלולים לא אירוביים.
גם אם תבצע מאמץ שכזה באופן מבודד וללא רכיבה קודמת אתה תתנשף ויעברו מספר דקות עד שתתאושש לחלוטין, זה קורה לכל אצן שמבצע מיאוץ שלאחריו נדרשות דקות של מנוחה עד לביצוע המאמץ הבא. לא כל שכן שאתה בזמן מאמץ, רמת העייפות עולה והיכולת לגייס ולהעלות הספק הופכת לקשה יותר.
ככל שכושרך הפיזיולוגי טוב יותר, הן מבחינת הכוח והן מבחינת מדדי הסבולת, כך תוכל להכיל את המאמץ הזה ביתר קלות ולשמור על הספקי רכיבה גבוהים.
בברכה,
מולי

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
חג שבועות בריא ושמח

שר התרבות והספורט החדש, חילי טרופר, ביקר במכון וינגייט ואמר: "זהו מפגש עם ערכים של שאפתנות, מקצועיות ושליחות"

מפעלי קיץ 2020 יתקיימו השנה במתכונת ייחודית המשלבת למידה מקוונת והשתלמות מעשית במכון וינגייט. ההרשמה בעיצומה - אל תחמיצו!

בדרך לשגרה: חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן

המרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט, ממשיך גם בימים אלו לשרת את ספורטאי ההישג של ישראל

מועדון הכושר למנויים, שב לפעול בהתאם ובכפוף להנחיות משרד הבריאות

ספורטאי הסגלים האולימפיים של ישראל בספורט היחידני חזרו לאימונים בכפוף להנחיות משרד הבריאות

חודשו הלימודים בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן במתכונת מקוונת