חפש רק בנושא זה






שאלה בקשר לסיבולת לב-ריאה
שלום מולי,

רציתי להתייעץ עמך - מעולם לא הייתי "מפלצת כושר", אבל אני מתאמן יחסית באופן קבוע לאורך השנים (בן 40, 1.80 ס"מ, 90 ק"ג), עם הפסקות קצרות מאילוצים שונים.

לפני כחצי שנה חזרתי להתאמן (באופן הדרגתי יש לציין) לאחר תקופה ארוכה שלא התאמנתי - עושה אירובי ומשקולות, וחזרתי להתאמן לפני חודשיים בג''יו''גיטסו (בו התאמנתי בעבר במשך מספר שנים).

עם האירובי והמשקולות אני מסתדר, אולם בקטע של האומנויות לחימה - נורא נורא קשה לי הכושר הספציפי מבחינת סיבולת לב-ריאה ואני "שופך מנוע" די במהירות למרות שהכנתי את הגוף לכך ועושה רושם שהכושר לא משתפר ואני ממשיך להתעייף במהירות בכל אימון. מקפיד על תזונה ומנוחה.
מה דעתך? איך משיגים שיפור בנושא? והאם מי שהכושר "הטבעי" שלו לא גבוה יכול להגיע לכושר הנדרש באומנויות לחימה אינטנסיביות וכו''?

תודה מראש:)

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
חג שבועות בריא ושמח

שר התרבות והספורט החדש, חילי טרופר, ביקר במכון וינגייט ואמר: "זהו מפגש עם ערכים של שאפתנות, מקצועיות ושליחות"

מפעלי קיץ 2020 יתקיימו השנה במתכונת ייחודית המשלבת למידה מקוונת והשתלמות מעשית במכון וינגייט. ההרשמה בעיצומה - אל תחמיצו!

בדרך לשגרה: חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן

המרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט, ממשיך גם בימים אלו לשרת את ספורטאי ההישג של ישראל

מועדון הכושר למנויים, שב לפעול בהתאם ובכפוף להנחיות משרד הבריאות

ספורטאי הסגלים האולימפיים של ישראל בספורט היחידני חזרו לאימונים בכפוף להנחיות משרד הבריאות

חודשו הלימודים בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן במתכונת מקוונת