חפש רק בנושא זה






שיטות אימון
שלום רועי,
אני מניח שתוכל למצוא ספרות עניפה על ההיבטים הפיזיולוגיים של אימוני הכוח. בעיקרון באימון היפרטרופיה אנו משפיעים לא רק על רכיבי החלבון בתא השריר אלא על רקמות נוספות שתורמות לעלייה בשטח החתך השרירי.
בנוסף, אימון כוח מרבי תורם לגיוס יחידות מוטוריות בהיררכיה גבוהה ומפחית את העכבות כך שניתן לגייס בו בזמן יותר יחידות מוטוריות.
ברמה התאית יהיו שינויים, בעיקר מבחינת הנפח של התא ומאגרי האנרגיה שבו.
לגבי הטסטוסטרון אני לא מכיר ערכים.
שיפור ביצועים תלוי באיכות הפעולה, בעוצמתה וביכולת לחזור עליה. כמובן תלוי באופי הביצוע. היפרטרופיה לשמה לא תתרום לשיפור ביצועי בוודאי לא כאשר האימון מתמקד בהשגת המטרה הזו. אימון בהתאם למטרה שיביא בעקבותיו גם עלייה במסה בהחלט יכול לתרום. במקרים רבים עלייה סתמית במסה יכולה רק להפריע משום שאם משנה את האיזון בגוף, מוסיפה משקל, מושגת בדפוסי פעולה לא רלוונטיים לספורט ועוד.
בברכה,
מולי

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
יום פתוח ללימודי נטורופתיה עם ראשת המסלול, ד"ר מירה כהן שטרקמן, יתקיים ביום שישי, ה-17 ביולי, בשעה 9:30

מנויים יקרים, בהתאם להוראות משרד הבריאות, ביום רביעי, ה-7.7.20 ועד להודעה חדשה, הופסקה פעילותו של מועדון הספורט, לרבות פעילות חדר הכושר, הבריכות, החוגים ומגרשי הטניס

חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן