חפש רק בנושא זה






תשובה
סקי הוא ספורט מאתגר, הכולל הרבה שינויי כיוון בלימות ולעיתים נפילות לא צפויות.
בהתחשב בנתונים אלו בשילוב עם שני גורמים משמעותיים אצלך - קרע במניסקוס ו15 שנה ללא סקי
הייתי ממליץ על תוכנית חיזוקים משמעותית לפני היציאה לסקי לחיזוק שרירי הגפיים התחתונות יחד עם עבודה על שליטה ותבניות תנועה נכונות.
בברכה

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
חוזרים לשמור על כושר: מועדון הספורט למנויים מחדש פעילותו החל מיום רביעי, ה-15.7.20 בהתאם ובכפוף להנחיות משרד הבריאות. נשמח לראותכם!

יום פתוח ללימודי נטורופתיה עם ראשת המסלול, ד"ר מירה כהן שטרקמן, יתקיים ביום שישי, ה-17 ביולי, בשעה 9:30

חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן