חפש רק בנושא זה






תשובה
איציק שלום
האם סובבת את הקרסול במהלך הריצה?
האם אתה יודע אם יש לך חוסר יציבות של הקרסול? שני מצבים אלו יכולים לגרום לכאבים לאחר הריצה.
שבוע לאחר התחלת הכאבים עדיף כבר לחמם (קרור מומלץ רק עד 48 שעות לאחר פציעה).
אם מדובר בחוסר יציבות של הקרסול מומלץ לעשות תרגילי חיזוק (במיוחד אם אתה מתכנן להמשיך באימוני הריצה).
בכל מ קרה, אם הכאב עדיין לא עבר, כדאי לגשת לבדיקה מקצועית

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
חוזרים לשמור על כושר: מועדון הספורט למנויים מחדש פעילותו החל מיום רביעי, ה-15.7.20 בהתאם ובכפוף להנחיות משרד הבריאות. נשמח לראותכם!

יום פתוח ללימודי נטורופתיה עם ראשת המסלול, ד"ר מירה כהן שטרקמן, יתקיים ביום שישי, ה-17 ביולי, בשעה 9:30

חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן