חפש רק בנושא זה






תשובה
שירה שלום,
בהנחה שלפני הארוע לא היית רגילה לפעילות בעומסים כאלה- ריצה, קפיצות על רגל אחת, הייתי ממליץ לבצע הכנה גופנית נכונה לפני הזחרה לריצה ואימוני הכח, קרי, חיזוק שרירי הליבה , האגן והירך, שיפור השליטה על ציר הברך, ועבודה על תבניות תנועה נכונות -סקואט, מכרעים וכדומה. זאת על מנת למנוע ולצמצם פציעות. פזיותרפיסט המתמחה בפציעות ספורט יכול להתאים לך תוכנית כזאת לאחר ביצוע בדיקה מקפיה לזיהוי ליקויים ביומכניים.
במידה וקיימת נפיחות בברך, הגלבה בתנועה, נעילות (ברך נתקעת בכיפוף או יישור) חובה לגשת לבירור רפואי לפני חזרה לפעילות.

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
חוזרים לשמור על כושר: מועדון הספורט למנויים מחדש פעילותו החל מיום רביעי, ה-15.7.20 בהתאם ובכפוף להנחיות משרד הבריאות. נשמח לראותכם!

יום פתוח ללימודי נטורופתיה עם ראשת המסלול, ד"ר מירה כהן שטרקמן, יתקיים ביום שישי, ה-17 ביולי, בשעה 9:30

חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן