חפש רק בנושא זה






תשובה
כאשר מרימים מהר את הכתף מופעלים השרירים הגלובאליים שתפקידם לייצר כח ותנועה,
בתנועה איטית ומבוקרת יש יכולת טובה יותר לגיוס השרירים המייצבים של הכתף שתפקידם לשמור על מיקום תקין של ראש ההומרוס ביחס לאקרומיון לאורך טווח התנועה, דבר נוסף שתורם לכך הינם שרירי השכמה ויציבה נכונה.על כן מומלץ לחזק תחילה את השרירים האלו ולהמנע מפעילות עם יד מעל לגובה כתף בשלב זה.
חסרים בשאלה נתונים כגון גיל, עיסוק, היסטוריה של חבלות,לכן הייתי ממליץ לפנות לבירור רפואי לצורך קבלת אבחנה מדוייקת.

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
חוזרים לשמור על כושר: מועדון הספורט למנויים מחדש פעילותו החל מיום רביעי, ה-15.7.20 בהתאם ובכפוף להנחיות משרד הבריאות. נשמח לראותכם!

יום פתוח ללימודי נטורופתיה עם ראשת המסלול, ד"ר מירה כהן שטרקמן, יתקיים ביום שישי, ה-17 ביולי, בשעה 9:30

חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן