חפש רק בנושא זה






רוכבים
שלום עידו,
מטבע הדברים קבוצות השרירים העיקריות שפועלות ברכיבה הן שרירי הגפיים התחתונות, בעיקר פושטי הברך וכופפי הברך (בתנאי שכפות רגליך מחוברות לדוושות).
בכדי לחזק את השרירים ברכיבה נדרשת הפעלת כוח, כפי שנדרש בהאצות ובטיפוס. רכיבה מישורית נינוחה לא תורמת לחיזוק ממשי אלא בעיקר למרכיבי הסבולת השרירית
בברכה,
מולי

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

טניס שולחן: טל ישראלי, חניך אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, זכה במדליית ארד קבוצתית באליפות הונגריה הפתוחה

נבחרת הנשים בג'ודו מארחת במכון וינגייט מחנה אימון בין-לאומי בהשתתפות נבחרות מבריטניה ומאוזבקיסטן

מדליית ארד לאנסטסיה גורבנקו במשחה ה-200 מ' מ.א בתוצאה 2:13:52 דקות בתחרות סבב ה-Pro Swim בגרינסברו ארה"ב

מקום ראשון למטפסים הפראלימפיים, מיכאל שפייזר ומור ספיר, באליפות הולנד הפתוחה לטיפוס פראלימפי

מדליית כסף לשחיין מרקוס שלזינגר ב-50 מ' פרפר בתוצאה 23.35 שניות (בבריכות קצרות) בגביע "ניקו סאפיו" בגנואה