חפש רק בנושא זה






מתיחות
היי,
ראיתי את המאמר שלך בפייסבוק מה 6/3 בנושא מתיחות אחרי/לפני אימון.
רשמת בין היתר להימנע ממתיחות אחרי אימון כוח כי זה עלול לגרום לנזק נוסף. ושעדיף לעשות מתיחות לפני אימון.

1- האם מתיחות לפני אימון לא פוגעות בכח המירבי של השריר הנמתח בכמה שעות לאחר מכך? אם כן למה לעשות מתיחות סטטיות לפני אימון? האם מתיחות סטטיות של 10 שניות גם פוגעות בכוח המירבי או מדובר רק במתיחות ארוכות של מעל 30 שניות?

2- מהניסיון שלי ושל מתאמנים שלי מתיחות סטטיות קצרות אחרי אימון כוח/אירובי/אגרוף עוזרת בהתאוששות ומפחיתה את הדומס. למרות המחקרים. במקרים שאני לא עושה למתאמנים סשן של כמה דקות מתיחות סטטיות בסוף אימון (של עד 10 שניות כל שריר) הם מתלוננים אחר כך על דומס והרגשת כבדות ואומרים והמתיחות נותנות להם להרגיש טוב יותר לאחר האימון. גם אני מרגיש כל על עצמי.
איך אתה מסביר את זה? האם יש איזשהי בעייתיות במחקרים על מתיחות שעוד לא עלו עליה?

תודה

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
כנס WInTech לחדשנות טכנולוגית בתחום הספורט יתקיים ב-24.2.20 במכון וינגייט. יש לכם רעיון חדשני שישנה את עולם הספורט? הירשמו עכשיו!

יום פתוח לקורסים ולמסלולי הלימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן, יתקיים ביום שישי ה-6.3.20 בשעה 9:30. הירשמו עכשיו

הכנס השנתי של מכון וינגייט לפיטנס לתנועה יתקיים ב-3.4.20. מספר המקומות מוגבל

צפוניים? מוזמנים להפנינג הפתיחה של שלוחת ביה"ס החדשה ב-20.3.20, בקניון עזריאלי קריית אתא. ההרשמה באתר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט