חפש רק בנושא זה






אמות הסיפים
שלום יעקב וסליחה על המענה המאוחר,
איני מתמצא בצד המנטלי ואיני מכיר תיאוריות בנושא.
1. ברור לגמרי שהתרגשות יתר, חרדה ומצבי עקה אחרים יפגמו ברמת ההישג. ספורטאי חרד או מרוגש יתר על המידה לא יצליח להביא לידי ביטוי את יכולותיו הפיזיות והטכניות, ויש לכך דוגמאות רבות בשדה הספורט. במצבים כאלה נדרש טיפול והכוונה על ידי אנשי מקצוע שמתמחים בפסיכולוגיה של הספורט.
2. המוח עוצר אותנו מלהגיע למצבי קיצון, זהו מנגנון הישרדותי. בתהליך האימון אנו יכולים "לרמות" את המוח ולגרום להפחתת העכבות המשודרות על ידו. אגב, זהו חלק מהיכולת שלנו לגייס יותר כוח בפעולות נתונות.
3. לגבי הספורטאים שיכולים להתאמן בעומס גבוה יותר - התשובה היא גם וגם. ברור שאתה נדרש ליכולת פיזית גבוהה כדי לעמוד בעצימויות גבוהות של אימון אבל אתה חייב גם לאמן את עצמך לסבול ולכך מיועדים האימונים העצימים שחושפים את הגוף לכאב ולסבל שבאימון.
בברכה,
מולי

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

טניס שולחן: טל ישראלי, חניך אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, זכה במדליית ארד קבוצתית באליפות הונגריה הפתוחה

נבחרת הנשים בג'ודו מארחת במכון וינגייט מחנה אימון בין-לאומי בהשתתפות נבחרות מבריטניה ומאוזבקיסטן

מדליית ארד לאנסטסיה גורבנקו במשחה ה-200 מ' מ.א בתוצאה 2:13:52 דקות בתחרות סבב ה-Pro Swim בגרינסברו ארה"ב

מקום ראשון למטפסים הפראלימפיים, מיכאל שפייזר ומור ספיר, באליפות הולנד הפתוחה לטיפוס פראלימפי

מדליית כסף לשחיין מרקוס שלזינגר ב-50 מ' פרפר בתוצאה 23.35 שניות (בבריכות קצרות) בגביע "ניקו סאפיו" בגנואה