חפש רק בנושא זה






הרגלים קבועים
שלום רב,
1. דיברתי על מתיחות אחרי אימון כוח ולא על מתיחות לפני האימון, במיוחד אימון כוח מרבי. אף אחד לא אמר שצריך לעשות מתיחות סטטיות לפני אימון, אם אתה רוצה לעבוד על גמישות וטווחי תנועה תעשה זאת בנפרד. המחקר מראה שביצוע מתיחות סטטיות לפני ביצועי כוח מרבי וכוח מתפרץ פגמו בביצוע. אם אתה עושה זאת לפנ י האימון ואח"כ מבצע חימום דינמי וגירוי של כוח הרי שאין כל בעיה. מדובר על צמידות המתיחה הסטטית לפני ביצוע של הספק.
2. בדרך כלל מדובר בתחושה סובייקטיבית שנובעת מהרגלים קבועים וזה בסדר. יש אימונים שאפשר לעשות בסיומם פרק מתיחות קל ויש כאלה שלא מומלץ כלל אלא רק שחרור ו\או עיסוי רקמות באמצעות גליל קשיח.
אם הם מרגישים נהדר אז סבבה, תמשיכו.
מולי

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
כנס WInTech לחדשנות טכנולוגית בתחום הספורט יתקיים ב-24.2.20 במכון וינגייט. יש לכם רעיון חדשני שישנה את עולם הספורט? הירשמו עכשיו!

יום פתוח לקורסים ולמסלולי הלימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן, יתקיים ביום שישי ה-6.3.20 בשעה 9:30. הירשמו עכשיו

הכנס השנתי של מכון וינגייט לפיטנס לתנועה יתקיים ב-3.4.20. מספר המקומות מוגבל

צפוניים? מוזמנים להפנינג הפתיחה של שלוחת ביה"ס החדשה ב-20.3.20, בקניון עזריאלי קריית אתא. ההרשמה באתר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט