חפש רק בנושא זה






תודה. המשך
תודה רבה על התשובה
ברשותך עוד מספר שאלות:

1- האם מתיחות סטטיות לפני אימון שהוא לא אימון כוח מירבי (כגון אימון משקולות ב RM 8-12, או אימון אגרוף בעצימות תת מירבית) גם יפגע באיכות האימון?

2- חימום דינמי הכוונה מתיחות דינמיות אקטיביות?

3- מה הכוונה גירוי של כוח? אפשר דוגמא? (תרגילים בעצימות נמוכה כמו 10 חזרות סקוואט במשקל גוף לאדם שלדוגמא RM10 שלו בסקוואט הוא 50 קילו על המוט נחשב גירוי של כוח?). אם אני יושב בפיסוק (מתיחה סטטית למקרבי הירך) במשך 3 דקות איזה גירוי כוח אפשר לעשות לאחר מכן שלא תיהיה פגיעה בכוח המירבי של המקרבים?

4- לפי מה שאני זוכר המחקרים מצאו שמתיחות סטטיות של מעל חצי דקה פוגעות בכוח המירבי (בכ-10% אם אני לא טועה) שהשריר יכול לפתח בכמה שעות שלאחר מכן. האם הנתון הזה נכון? האם ידוע אם מתיחות סטטיות קצרות מחצי דקה גם עלולות לפגוע בכוח המירבי?

תודה רבה

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
כנס WInTech לחדשנות טכנולוגית בתחום הספורט יתקיים ב-24.2.20 במכון וינגייט. יש לכם רעיון חדשני שישנה את עולם הספורט? הירשמו עכשיו!

יום פתוח לקורסים ולמסלולי הלימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן, יתקיים ביום שישי ה-6.3.20 בשעה 9:30. הירשמו עכשיו

הכנס השנתי של מכון וינגייט לפיטנס לתנועה יתקיים ב-3.4.20. מספר המקומות מוגבל

צפוניים? מוזמנים להפנינג הפתיחה של שלוחת ביה"ס החדשה ב-20.3.20, בקניון עזריאלי קריית אתא. ההרשמה באתר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט