חפש רק בנושא זה






שימור יכולת ריצה
שלום מולי

אני עוסק בטריאתלון כ 6 שנים
בן 46

לאחרונה הגברתי את כמות הריצות על חשבון האופניים והשחיה.
ריצה 8 שעות בשבוע אופניים 5 שעות בשבוע ושחיה 3 שעות בשבוע על מנת לשפר את הריצה.
(מתוך סך הנפחים 10% מהם מוקדשים לאיכות בכל תחום ותחום)

הצלחתי לרדת מ 48 דקות ל 44 דקות בריצת 10 קמ.

אם וכאשר אצליח לשפר עוד את הריצה (נאמר 10 קמ ב 42 דקות) אזי לכמה שעות ריצה בשבוע אני יכול לרדת על מנת לשמר את הריצה (לא לשפר אלא לשמור על הקיים)

הרעיון הוא שאוכל להוריד שעות ריצה ולשמור על הקיים ואז להתחיל להוסיף שעות של אופניים ...

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
כנס WInTech לחדשנות טכנולוגית בתחום הספורט יתקיים ב-24.2.20 במכון וינגייט. יש לכם רעיון חדשני שישנה את עולם הספורט? הירשמו עכשיו!

יום פתוח לקורסים ולמסלולי הלימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן, יתקיים ביום שישי ה-6.3.20 בשעה 9:30. הירשמו עכשיו

הכנס השנתי של מכון וינגייט לפיטנס לתנועה יתקיים ב-3.4.20. מספר המקומות מוגבל

צפוניים? מוזמנים להפנינג הפתיחה של שלוחת ביה"ס החדשה ב-20.3.20, בקניון עזריאלי קריית אתא. ההרשמה באתר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט