חפש רק בנושא זה






משקוליות או לא להיות
שלום עופר,
אין שום היגיון בכך.
עדיף שתתמיד באימונים תוך העלאה הדרגתית של נפח ועצימות האימון השבועי שלך. מומלץ מאוד לשלב מרכיבי התנגדות אבל לאחר ייעוץ והתאמת תוכנית אימונים אישית.
ממליץ לך לפנות למאמן ריצה מקצועי שיבנה לך תוכנית בהתאם לפרופיל הפיזיולוגי שלך.
בהצלחה!
מולי

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
הכנס הלאומי למדעי האימון התחרותי: מכירת הכרטיסים וההרשמה לסדנאות בעיצומה

עכשיו זה רשמי: אליפות אירופה בהתעמלות אומנותית 2022 תתקיים בישראל

ליגת ה-ISL: בתום יום התחרויות השני, קבוצת הלוס אנג'לס קרנט, יחד עם אנסטסיה גורבנקו, ניצחה את תחרות הדרבי האמריקנית, והעפילה לגמר הליגה שייערך בלאס-ואגס. כל התוצאות באתר איגוד השחייה

טניס שולחן: טל ישראלי, חניך אקדמיית וינגייט למצוינות בספורט, זכה במדליית ארד קבוצתית באליפות הונגריה הפתוחה