חפש רק בנושא זה






קר שם בחוץ
שלום דינה,
ישנם כמה הבדלים בין ריצה על גבי מסילה נעה לבין ריצה בשטח פתוח אולם לא כאלה שאמורים ליצור מצב קיצוני כפי שתיארת.
לדעתי כאשר את רצה בחוץ את לא מרגישה את הקצב ואז קורה מה שתיארת. בריצה על גבי מסילה נעה את מאוד מווסתת ויודעת בדיוק את המהירות. תנסי לרוץ עם שעון ריצה שמראה את מהירות הריצה וכך תוכלי לווסת אותה.
בכל מקרה עדיף לך להתחיל בקצת הליכה, לאחר מכן להמשיך בריצה מאוד קלה ורק אחרי כמה דקות להגיע לקצב הנוח שלך.
בהצלחה
מולי

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
מפעלי הקיץ 2020 יתקיימו השנה במתכונת ייחודית המשלבת למידה מקוונת והשתלמות מעשית במכון וינגייט. ההרשמה בעיצומה - אל תחמיצו!

בדרך לשגרה: חודש ביצוען של בדיקות הארגומטריה במרכז לרפואת ספורט ולמחקר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן

המרכז לרפואת ספורט ולמחקר של מכון וינגייט, ממשיך גם בימים אלו לשרת את ספורטאי ההישג של ישראל

מועדון הכושר למנויים, שב לפעול בהתאם ובכפוף להנחיות משרד הבריאות

ספורטאי הסגלים האולימפיים של ישראל בספורט היחידני חזרו לאימונים בכפוף להנחיות משרד הבריאות

חודשו הלימודים בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן במתכונת מקוונת