חפש רק בנושא זה






כיצד להוריד בהדרגה את הדופק בריצה ארוכה?
שלום מולי,

אני בן 46. רץ למרחקים של עד 10 ק״מ.
לאחר קילומטר אחד, הדופק שלי מגיע לאזור ה-160
ולאחר 5 ק״מ הוא נשאר בסביבות 170. לרוב, סיום הריצה הוא בסביבות 175-180. ריצה של 10 ק״מ אורכת לי בסביבות 1:14 שעה.
אילו אימונים לבצע כדי להוריד את הדופק במטרה לרוץ מרחקים גדולים יותר?
תודה מראש.4

כותרת: הוסף סמיילי
תוכן:
צרף קובץ (עד 200kb)

שם המחבר:
דואר אלקטרוני:
קוד אימות:
Captchaהקשב והקלד את הקוד שתשמע

Back
כנס WInTech לחדשנות טכנולוגית בתחום הספורט יתקיים ב-24.2.20 במכון וינגייט. יש לכם רעיון חדשני שישנה את עולם הספורט? הירשמו עכשיו!

יום פתוח לקורסים ולמסלולי הלימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים ע"ש נט הולמן, יתקיים ביום שישי ה-6.3.20 בשעה 9:30. הירשמו עכשיו

הכנס השנתי של מכון וינגייט לפיטנס לתנועה יתקיים ב-3.4.20. מספר המקומות מוגבל

צפוניים? מוזמנים להפנינג הפתיחה של שלוחת ביה"ס החדשה ב-20.3.20, בקניון עזריאלי קריית אתא. ההרשמה באתר

נמשכת ההרשמה למגוון קורסים ומסלולי לימוד בביה"ס למאמנים ולמדריכים של מכון וינגייט